Friday, May 10, 2013

JANGAN MAIN WAYANG LAHH CINA BN WOOII!!! PCM, MCA DAN GERAKAN SILA TUTUP SEMUA PUSAT KHIDMAT PARTI KITA TENGOK DAP JAGA KAUM CINA



Kepada pemimpin MCA, GERAKAN dan PCM aku nak ingatkan korang JANGAN MAIN WAYANG dengan kami Bangsa MELAYU, BUMIPUTERA dan ISLAM... apa kau ingat kami dan UMNO BODOH ke??? ingat kami nak kena tipu kali ke dua dengan bangsa Cina???

Kami CABAR dan TUNTUT KAMU SEMUA!!!! MCA, GERAKAN dan PCM sila TUTUP Pusat Khidmat Parti anda dan kita tengok LAHANAT DAP jaga kaum cina selepas ini...

Jangan cuba buat cerita sedih nak raih simpati kami... kejap tutup... lepas tu tak jadi tutup... kemudian nak tutup balik... BULLSHIT!!!!
  1. MCA Tutup Pusat Khidmat, DAP Gelabah Babi - mykmu.net

    www.mykmu.net/?p=30255Translate this page
    1 day ago – dap marah la sebab bila pusat khidmat mca tutup nanti semua cina pergi minta tolong dekat dap……dap ni kan mals kerja, dia tau main politik ..

  2. Tiada sokongan Cina, MCA Klang tutup pusat khidmat

    ww3.utusan.com.my/.../Tiada-sokongan-Cina-MCA-K...Translate this page
    10+ items – 8 Mei 2013 / 27 Jamadil Akhir 1434. Carian Arkib.
    Nasional
  3. MCA Klang Tutup Pusat Khidmat Rakyat Kerana ... - Bernama.com

    www.bernama.com/bernama/v7/.../newspolitics.php?i...Translate this page
    MCA Klang Tutup Pusat Khidmat Rakyat Kerana Kecewa Tak Dapat Sokongan Pengundi Cina. Oleh: Fadzillah Aishah Ismail KLANG, 7 Mei (Bernama) -- MCA ...
  4. BERNAMA - PCM Tutup Pusat Khidmat Di Pulau Pinang

    www.bernama.com/bernama/v7/.../newspolitics.php?i...Translate this page
    2 days ago – PCM Tutup Pusat Khidmat Di Pulau Pinang ... Beliau juga kecewa dengan sikap pengundi Cina yang menolak BN dan PCM tanpa menyedari ..

    Gerakan tidak tolak jawatan, tutup pusat khidmat - Utusan Online

    ww2.utusan.com.my/.../special.asp?...tutup-pusat-khid...Translate this page
    10/05/2013. Gerakan tidak tolak jawatan, tutup pusat khidmat. IPOH 9 Mei - Gerakan tidak akan mengikut jejak langkah MCA yang menolak sebarang jawatan ...

1 comment:

Anonymous said...

Tutup semua!..tengok le sebulan dua lagi ada Melayu PAS dan PKR akan lompat sebab tak tahan dengan DAP. Secara semulajadinya bangsa Cina tidak sesuai dengan ideologi demokrasi kerana struktur sosial masyarakat Cina cenderung kepada konsep monopoli dan hiraki. Itu sebab dalam komuniti Cina ada banyak pertubuhan berasaskan puak atau clan. Dalam perniagaan pun ada macam-macam chambers. Dalam kongsi gelap pun ada banyak Abang Long/ Taiko. Kalau bermigrasi juga akan buka China Town dan lingkararan ini akan berterusan.

Jadi bagi mengimbangi semua ini hanya ideologi komunisme yg sesuai dengan Cina.

Jadi cukup-cukuplah berkongsi kuasa..!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.