Thursday, May 2, 2013

GEMPAR! PAKATAN RAKYAT TUMBANG DI 4 NEGERI DIKUASAI DAN TEWAS TERUK PADA PRU13 JENTERA PAKATAN RAKYAT PATAH SEMANGAT LESU BERKEMPEN

6 Mei 2013 (Isnin) Tsunami POLITIK menimpa Pakatan Rakyat pada PRU13 apabila Pakatan Rakyat tumbang di ke semua 4 negeri yang dikuasai mereka dan lebih PARAH lagi nama-nama besar pemimpin Pakatan Rakyat tewas di kerusi yang ditandingi dengan majoriti besar diperolehi hampir kesemua Calon Barisan Nasional.

PAS DAN PAKATAN RAKYAT TEWAS DI KELANTAN Barisan Nasional mengakhiri pemerintahan Kerajaan PAS lebih 22 tahun iaitu sejak 1990.



PKR DAN PAKATAN RAKYAT TEWAS DI SELANGOR dengan Barisan Nasional kembali memerintah di Selangor selepas tewas pada PRU12 2008 lalu.


Datuk Seri Najib Tun Razak menerima sambutan meriah penduduk Kampung Baru Singai Buloh.
PKR DAN PAKATAN RAKYAT TUMBANG DI SELANGOR dengan Barisan Nasional kembali memerintah di Kedah selepas tewas pada PRU12 2008 lalu.
Foto
Gambar Najib Razak di Kedah 6

DAP DAN PAKATAN RAKYAT KALAH TERUK DI PULAU PINANG dengan Barisan Nasional kembali memerintah di Penang selepas tewas pada PRU12 2008 lalu.




ALHAMDULILLAH PADA PRU13 INI PAKATAN RAKYAT TEWAS TERUK DI HAMPIR SEMUA KERUSI YANG MEREKA TANDINGI


p/s : Maaf penulis tersiar pulak berita pada 6 Mei 2013 ini he he he... sedang draf terpublish plak. 

epada Sahabat Rakan dan Rakyat Malaysia kalau mahu semua ini jadi kenyataan MOHON semua jentera bekerja keras dan rakyat keseluruhanya JOM MENGUNDI BN kerana yakinlah BN adalah yang terbaik untuk anda dan negara sebab pembangkang MENIPU memanjang kerja nya matlamat mereka hanya satu iaitu menguasai Putrajaya. 

Bayangkan jika mereka ini menang apa jadi pada nasib kita anak kita dan generasi mendatang hancur punah negara.

UNDI JANGAN TAK UNDI BARISAN NASIONAL

4 comments:

Anonymous said...

terpercayo den ha ha ha... terbaik

Anonymous said...

terbaik itulah yg akan jd kenyataan pd 6 mei 2013,aku x pernah mengundi tp kali ni aku n keluarga akan mengundi BN demi agama,bangsa dan negara juga utk kelangsungan hidup generasi akan datang

Anonymous said...

InshaAllah ianya akan menjadi kenyataan, Hidup BN.

Anonymous said...

alahamduliah.cukup lah kami umat islam di pulau pinang ditindas dibawah pemerintahan dap laknatulah sampai lah masa dan waktu yg kami tunggu 5/5/2013 pru 13 menetukan nasib org melayu dan islam dipulau pinang aku berdoa siang malam agar allah tidak ubah fikiran aku saat akhir untuk pangkah BN/UMNO kepada allah juga aku bermohon agar BN dapat kemenangan yg ditunggu tunggu olih setiap rakyat pulau pinang.amin.....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.