Thursday, May 23, 2013

BANGSAT CINA BABI CABAR MELAYU DENGAN JERIT DAN HERDIK "MELAYU BANGSAT" DAN "MELAYU SAMSENG"!!!

Wah!!! dah ada cina BABI bangsat yang berani herdik dan kutuk bangsa melayu terbuka ya dengan JERIT "melayu samseng" dan "melayu bangsat"!!! Lu sudah lama hidup ka??? 

Hebat.. BANGSAT Cina memang hebat... sudah naik lemak dan berani sungguh ya... MENDIDIH DARAH AKU SEKARANG NI... ini dah kira cabar kita secara terbuka ni...

HEY CINA BABI!!! KAU BELUM TENGOK MELAYU SAMSENG MACAM MANA LAGI... LU TUNGGULAH SIKIT HARI LAGI...



KLIK : artikel penuh





9 comments:

Anonymous said...

gap.siarkan gambar penuh dan cari dari mana cina babi ni dating.nanti boleh kerjakan dia.aku dah tak sabar ni.

Anonymous said...


yg dlm bulatan merah tu?

rasanya kenal..klau betul dia, dia akan makan sop gigi

mau dilayan seperti anjing? kamu akan dilayan seperti anjing kurap

pigs..

Anonymous said...

bersepai kang gigi masing2... lahanat punya cina...

Anonymous said...

Harap SEMUA berSABAR termasuk saya...mereka provoke kita. Sengaja nak cari pasal. Mereka dah kurang ajar sebab Anwar Ibrahim, Hadi Awang, dan ex MB Kelantan peluk dan sayang mereka. Jadi kita tak boleh salahkah mereka 100 peratus. Mereka ambil kesempatan atas kelemahan bangsa kita. Inilah kebenarannya. Berapa ramai Melayu yang sanggup jadi barua memang lilin jika yang dalam gambar tu dicekup dan maki hamun kita pula yang mengajar mereka yang kata Melayu Bangsat? Renung2kanlah..

Boikot tetap Boikot..Aku pilih apa nak beli di mana nak beli...cuti cuti Malaysia pun Penang aku tak pergi dah...

Anonymous said...

Keja polis tak berbaloi dgn gaji..di sumpah di maki d hina, Cuba polis pulak maki Meka..ooop jadi isu muka depan..herena sebabPolis tu bukan maanusia, ok lah cuba Polis maki Hishamudin KERIsmudin..kaw kaw, aingat dia meleintik tak? Sure meleinting dia akn gunakan kuasa veto dia..kalau Polismkena maki dia suruh sabar dabar.. bebela punya manusia..aharap Perhimpunan umno ada yg tumbangkan dia, dan beberap or gergaji umno.demimketuanan melayu, melayu yg bacul wajr di nyahkan dai poitik, biar dia ke Pakatan..biar dia d kiwati mulit, jubur dia..kalau yg pempuan, biar di liwat mulit, burit fan jubur dia..3 way services

Anonymous said...

OOI CINA MA CABAI LU,LU MAU HIDUP LAMA KA MAU MATI SEKARANG LU JANGAN TUNJUK MA LU PUNYA PUKI HA LU BANGSA TAK ADA NEGARA PUNYA MA CIBAI LU CINA NANTI WA BAKAR LU HIDUP HIDUP NANTI MAU TANYA SIKIT LU ADIK PUNYAI CIBAI ADA BAU KA.

mohd. natar said...

...komen komen biadap yang sebeginilah yang telah menjadikan orang orang Melayu khususnya yang berjiwa pahlawan naik marah dan telah menjadi salah satu punca tercetusnya tragedi 13 Mei 1969.

Orang orang Melayu jangan mudah lupa.

Idealis Malaysia said...

ANON yg cabar org lain soh cabar org cina tu apa kau buat utk menyedarkan ancaman org cina kpd org melayu? Then apa kau buat utk menyatukan melayu islam?

At least blogger macam kami lah yg berhadapan dgn red bean army DAP dan berperang dlm alam maya utk sedarkan melayu islam betapa genting nya saat ini melayu dan islam utk bersatu. Sebelum persoal sumbangan n tindakan org lain... tanya diri sendiri bagus mana hang tu?

Klu jantan sgt kenapa boh ANON? boh la nama betul pi buktikan hang nk sgt berhadapan dgn cina amik gambar kami boleh siarkan.. setakat bertindak bacul macam org tak dak telor pi mampus lahhh....

Anonymous said...

orang melayu ni mudah lupa dan aku nak ckp padan muka melayu.orang cina bagus sebab ckp melayu babi

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.