Thursday, May 23, 2013

AIREEN OMAR DAN AIR ASIA SUDAH JADI KELING PARYA MACAM TONY FERNANDES BERBOHONG DAN CAKAP BERBELIT-BELIT



Penumpang malang pesawat tambang murah AirAsia, Izan Suhaila Mohd. Ali, 36, menafikan menerima sebarang bantuan daripada syarikat penerbangan itu selepas dia dan anaknya Maryam Sofea Mohd. Reza, 14 bulan, dihalang menaiki pesawat di Ho Chi Minh, Vietnam untuk pulang ke tanah air baru-baru ini.

Malah, kata Izan Suhaila, dia kecewa dengan sikap lepas tangan AirAsia ketika berada di Vietnam dan berasa dipermainkan selepas hanya menerima panggilan daripada syarikat penerbangan itu yang menawarkan tiket percuma selepas selamat tiba di negara ini.

"Saya tegaskan di sini, tiada apa bantuan pun diperoleh daripada syarikat AirAsia selepas saya dihalang menaiki pesawat penerbangan itu. Tiada siapa yang membantu saya daripada syarikat berkenaan.

"Mereka (AirAsia) tidak langsung menawarkan sebarang bantuan, malah saya terus mengambil teksi pada pukul 11 malam di negara berkenaan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, malam ini.

Kenyataan Izan Suhaila itu berbeza dengan penjelasan Ketua Pegawai Eksekutif AirAsia, Aireen Omar yang mendakwa, ibu malang berkenaan menolak bantuan pihaknya kerana sudah menerima bantuan daripada pihak lain.

Aireen seperti laporan Buletin Utama di TV3 malam tadi berkata: "Pihak kami telah tawarkan bantuan kepada Suhaila Mohd. Alian, termasuk balik dengan percuma pada ketika ini (itu), tetapi saya rasa puan Izan (Izan Suhaila) telah dapat uruskan dengan pihak lain, jadi kami hormati bantuan diberi pada masa dan hari yang sama."

4 comments:

Anonymous said...

teringin aku nak tgk mcm mane muke si erin omar ni..

usin said...

muka ok. nak tengok type kt google erin omar ni. cuma yg tak ok ialah berbohong untuk jaga nama baik syarikat yg macam sial tu. serupa mcm tony fernandez & azran bukan melayu tu....

Anonymous said...

Dah di takdirkan dlm kumpulan Air Asia ini penoh dgn segerombolan kaki auta yg bongkak..air asial....

Sehebat dan setinggi mana manusia itu 'terbang' ...1 hari pasti dia akan jatoh trlungkup ke bumi krn kepenatan...

Anonymous said...

korang ni..klu bab nak kutuk org mmg no.1 ye..korang tgk ke yg air asia ni tak bantu mak dan anak tu..mcm lar korang ni baik sgt..klu nak pegi somewer mesti cari air asia jugak kan..korang ni layak ke nak kutuk tony fernandez..tilik lar diri korang dulu..sedap mulut je nak ckp..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.