Monday, November 21, 2011

BOB LOKMAN KATA ORANG JOHOR RAMAI MURTAD DAN PAS WAJIB TAWAN JOHOR BERDAKWAH


Ya akulah calon SYURGA! org paling ISLAM! penyokong pas WAHID! siapa tak bersama aku KAFIR! tak beramal macam aku MURTAD! boleh keluar FATWA! boleh MENCARUT, CACI MAKI, BUAT FITNAH DAN MENGATA SERTA MENCELA... No Problem! KERANA APA??? dialah org PALING BERAGAMA ISLAM dan WARAK masa kini...

10,000 ribu audien dan pendengar ... masyaALLAH fenomena!

ceh! mana ada ramai tu... fenomena apa??? sebenarnya seperti di bawah ni je...

70 org adalah masa dia ceramah di kota tinggi...
 APAPUN BOB LOKMAN SUDAH SESAT... IA PERLU DIHENTIKAN!!!

Roadtour Bob Lokman di Pulau Pinang mengkafirkan rakyat Johor ,artikel Pisau 10 Nov 
Bob Lokman berkata rakyat Johor disifatkan murtad kerana terpaksa keluar seawal jam 5 pagi untuk pergi bekerja di Singapura,beliau menuduh rakyat Johor tidak melakukan solat kerana keluar dari rumah awal pagi dan pulang pada waktu petang.Katanya mereka mereka ini tidak ada masa untuk bersolat.

Maka kesemuanya dihukum murtad.Begitulah penghinaan dan dihukum murtad terhadap rakyat Johor. Bob Lokman beranggapan beliau sudah setaraf alim ulamak dengan hanya menyertai PAS kemudian sudah boleh mengkafirkan orang lain. 

Selanjutnya klik sini

Kemudian artikel kedua mendedahkan ucapan Bob Lokman yang sekali lagi menyerang rakyat Johor di lokasi berlainan....

Hujahnya "Kerja di Jurong Singapura,duduk Ulu Tiram,Jam 5 pagi dah keluar dari rumah,7 pagi dah sampai tempat kerja.Berapa lama 10 tahun dah mereka tak sembahyang subuh?"

Ujarnya lagi "10 tahun tak sembahyang subuh shiekh!! , pergi kerja 5 hari seminggu kemudian cuti hari Sabtu dan Ahad barulah dia(rakyat Johor) qado, dia qado tidor hingga bangun paling awal tu pun sampai 10 pagi!!"

Katanya lagi "dalam tauhid termasuk dalam bab riddah perbuatan murtad adalah perbuatan dia(rakyat Johor) Habis semua jatuh murtad kemudian tak payahlah nak pergi jumpa Mufti Perak Harussani nanti dia kata pulak tak apa sebab tak tau diri dah jatuh murtad"

selanjutnya klik sini

 
BOB LOKMAN dah sasau dan sesat... mungkinkah dia sudah KUFUR atau MUNAFIK??? tingkah laku dan tutur bicara dia sesat dan makin menyesatkan... mungkin terpengaruh oleh JANJI SYURGA dari PAS... maka dia semakin extrem dan melanggar undang-undang... 

Fenomena ARTIS PICISAN macam Bob Lokman BIASALAH terjadi... masa muda BERGELUMANG DOSA dan tiba-tiba rasa nak insaf terus melompat cari jalan paling mudah untuk kes SYURGA... Nak nasihat sikit Bob Lokman... takut syurga yg ko cari tu bukan makin dekat malah makin jauh dengan dosa yg bertambah kau buat... PAS Bukan AGAMA! nak belajar agama cari guru dan menuntut bukan join parti politik haram jadah macam PAS!

BACA LAGI ARTIKEL DIBAWAH

Sumber:-

2 comments:

Anonymous said...

masuk PAS tidak menjamin ke syurga LANGSUNG! kenapa???
1. benar kalimah Allah diguna KAFIR Kristian.
2. Tidak kasih kepada saudara seagamanya (UMNO) tetapi melebihkan kafir harbi (DAP)
3. Membenarkan gejala murtad dengan sokong gereja DUMC yg jelas berdakwah memurtadkan umat ISLAM.
4. Mengeluakan fatwa mengelirukan umat islam demi menyokong perjuangan politik - Islam dilacur dan didagangkan...

DAN BAYAK LAGI

SO BOB LOKMAN YOU ARE GOING TO HELL WITH PAS AND NOT TO HEAVEN EXACTLY...

Anonymous said...

Di gila... dia tidak siuman... dia sakit dan dia adalah BOB LOKMAN ha ha ha ha

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.