Friday, October 21, 2011

UMNO & BN JAHAT SURUH ANAK GUAN ENG RABA TETEK DEMI KESELAMATAN BAPA

Bila ditanya tentang perihal anaknya Marcus yang didakwa mencabul kehormatan seorang pelajar di sekolah, Guan Eng enggan mengulas. Ini komen Guan Eng "Apa yang berlaku sekarang, mereka baling batu, sembunyi tangan. Mengapa harus saya menjawab mereka setiap kali?". Isteri Lim Guan Eng juga enggan mengulas bila ditanya tentang Marcus.

Siapa yang sembunyikan tangan siapa? Bukankah RM200,000 dibayar untuk sembunyikan kisah "tangan" yang melakukan aksi pencabulan tersebut? Kalau tidak benar, Guan Eng kena bersihkan namanya, isterinya dan anaknya. Sebenarnya, pemberitaan yang dibuat oleh Malaysiakini telah memerangkap Guan Eng sendiri sebenarnya.

Ada tiga isu di dalam kes ini. Pertama, kes pencabulan kehormatan yang dilakukan oleh Marcus. Kedua, kes penggunaan duit daripada kontraktor untuk menutup kes tersebut. Ketiga, taktik pembohongan berterusan yang digunakan oleh Guan Eng untuk menutup kes sebenar. Inilah cara DAP kendalikan kes-kes yang berkaitan dengan salah laku.

Sama seperti PKR kendalikan kes liwat, menutup kes bogel Elizebeth Wong dan menutup kes khalwat Mat Sabu. Apakah dalam situasi ini Guan Eng mendapat tips untuk menutup kes Marcus ini dari Mat Sabu? Lagi ditutup sesuatu kesalahan, lagi terdedah tembelang sebenar. Lihatlah bagaimana Anwar Ibrahim terkantoi dalam isu pinggang, jam Omega, leher, DNA, tengkuk dan dalam cctv. Berapa kali hendak terkantoi lagi?
 
ARTIKEL ASAL

ARTIKEL BERKAITAN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.