Wednesday, October 12, 2011

BIRO TATANEGARA MASIH SARANG PENDOKONG LIWAT & PENJAWAT AWAM TERTINGGI JADI PENGKHIANAT

Salam perjuangan,



Memang seronok dapat bajet mesra "pilihan raya" buat membela nasib rakyat... macam-macam lah puak pembangkang kata... rasuah untuk rakyat lah... tak ada duit lah... tu nama nya CELAKO sebab tak tau bersyukur... ala ramai je kakitangan awam, para guru dan pendokong peliwat happy dengan bajet ini... harap depa sokonglah kerajaan aka BN tukar undi tu nanti... bukan apa itu tandanya bersyukur dan terima kasih... jangan jadi beberapa rakan pembangkang aku yang LEMBU dan LAHABAU sebab kata dapat bonus sapu! dapat naik gaji sapu! dapat bantuan anak sekolah sapu! undi tetap peliwat dan penzina no 1 Anwar Aljuburi China dolli...

Panas dan akan terus panas... lagi video Anwar akan dibongkar... he he he... dengarnya anwar sgt perkasa sehingga 2 sekali dia sapu dalam satu masa... dengan ayam made in thailand pulak... apa nak jadi ni... depa tak sedar-sedarke yg pemimpin pakatan tu semuanya hancur! masih nak sokong dia org... kalau depalah jadi pemimpin jahanam negara... apapun sbb kesian kat pembangkang aku bagi tips la... video ni sahabat-sahabat blgger otai tu hanya akan papar video tu bila dah nak dekat betul PRU... bagi rakyat tengok sendiri... dan mengucap panjang jika nak undi Pakatan Kencing Rakyat... he he he...

Yang menarik perhatian aku isu Agensi GESTAPO Kerajaan BN Biro Tata Negara masih dipenuhi Golongan Pro Anwar dan tempat "saudara" mereka berhubung terutama penjawat awam tertinggi agak merisaukan... kerajaan mesti buat sesuatu... nak senag ko baca apa yg Dato' Tiger tulis di blog dia... senang he he he

 takuk artikel : Cari Segera Pembelot
Oleh Big Dog
(sebahagian tulisan mengenai Musang berbulu ayam
)

Sebenarnya ini bukanlah misteri besar kerana sememangnya ada pegawai pegawai kanan Kerajaan Persekutuan dan mereka yang baru bersara, memang cenderung kepada politik Pembangkang, terutama PAS dan perjuangan anti-nasionalis Anwar Ibrahim. Agensi sperti Biro Tata Negara yang satu masa dahulu menjadi ‘alat’ kepada Anwar untuk jangka tempoh yang cukup strategik, masih lagi dipenuhi oleh pegawai pegawai yang taat kepada perjuangan yang didoktrinasikan oleh ‘Saudara’.

Kementerian Kewangan juga terdapat pegawai pegawai tinggi yang masih simpati sekiranya tidak mendukung apa yang dibawa oleh Anwar, walaupun bekas Menteri Kewangan itu telah di’nyah’ dari pejabat strategik itu 13 tahun dahulu. Pendoktrinasikan pegawai pegawai kerajaan melalui agensi seperti BTN dari tempoh lewat 80an berterusan selama lebih 10 tahun, jauh menempatkan mereka yang kini berjawatan strategik dalam pelbagai kedudukan dan jawatan.

Ia bermula sewaktu Anwar menjadi Menteri Pelajaran dan siri latihan oleh agensi seperti BTN lebih diintensifkan. Beliau menggunakan pengaruh beliau dalam JPA untuk menentukan pegawai pegawai yang dilihat sebagai berpotensi untuk menjadi loyalis disusun untuk kenaikan pangkat seterusnya, dalam percaturan strategik ini. Ianya menjadi lebih ketara apabila beliau mengambil alih jawatan Timbalan Perdana Menteri pada lewat 1993.

Anwar menggunakan sepenuhnya segala sumber, kuasa dan pengaruh agensi seperti BTN sebagai agen pendoktrinasi ‘Kadre Anwarista’.

Mereka sebenarnya bukan lagi ‘Musang berbulu ayam’. Mereka sebenarnya ‘Gunting dalam lipatan’. Guna-tenaga mereka dalam membantu perjuangan politik songsang Pembangkang adalah jelas. Anasir anasir ini yang perlu diberikan perhatian serious. Paranoia ‘memburu jembalang’ ini mungkin berasas kuat dan kita sebenarnya tidak ada masa lagi.

‘Pertahanan Putrajaya’ ini sebenarnya perlu datang dari menentukan mereka dalam Putrajaya itu sendiri tidak belot dan bersubahat untuk menguntungkan mereka yang sebenarnya boneka Barat yang begitu ketagih mahukan kuasa.

(Renungan Rimau : susah juga nak cari musang ini. di Indonesia, musang ini digunakan untuk menghasilkan kopi luak tetapi di Malaysia musang ini digunakan untuk menimbulkan 'masalah' dan memberi peluru kepada musuh. oleh itu, marilah kita cari musang-musang ini yang mungkin boleh dicam menerusi permainan silap mata.)

p/s mungkin sebabtu BTN tahun 2008 TIDUR MAMPUS! tak buat kerja langsung berbanding PRU sebelumnya... tak percaya tanya "sahabat" dan Penggerak BTN... yg "asli" lah yg pro anwar pegi mampos!

2 comments:

axidmil said...

itu bukan lagi logo btn.

logo btn skrg berbentuk kepala takut ANUwar sempenan memperingatinya.

BUJANG SENANG said...

rujuk semula logo bro....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.