Monday, March 15, 2010

HANGAT YB ADUN & MP PAKATAN RAKYAT BAKAL LOMPAT : PENDIRIAN ANWAR



Salam Perjuangan...
.
Nak buktikan Anwar dan Pimpinan PKR & Pakatan Rakyat Biawak Hidup - Lidah Bercabang.

Bab Lompat Parti kan makin panas sbb teman dengar banyak ADUN & MP nak lompat parti jadi bebas... bukan dari PKR sahaja tau... PAS dan DAP juga... jangan terkejut tau... sebelum apa-apa jadi nak naik mahkamah dan turun mahkamah ka... ni kita tengok dulu drama Anwar dan pemimpin Pakatan... baru kita nilai dan hakimi mereka-mereka yang kena lompat parti ni...

Teman saja paparkan kembali detik detik bersejarah Adun Bota (UMNO-BN) Dato' Nasharuddin Hashim Lompat Masuk PKR... Apa Kata Anwar???

Rujuk Artikel Ini - Blog Anwar : Harapan Baru Malaysia

Calling him an important leader in Perak, Anwar said Nasarudin’s decision was critical as it reflected the sentiment of the voters, especially his Malay constituents.


“He is responding to that demand. We welcome him and I see it as a beginning of a new wave,” said Anwar.

Baca Artikel - Kenyataan Anwar -"Syabas Dato Nasha"

Kehadiran Dato’ Nasaruddin amat membanggakan kita. Kelayakan akademik, pengalaman pentadbiran dan politik serta sosok peribadi sederhana dan berhemah tambah memantapkan pimpinan KeADILan Perak khususnya.

Beliau dipelawa dan dijanjikan dengan kedudukan terbaik asal bersedia kembali ke Umno. Pelawaan pertemuan dengan PM dan ajakan serta desakan berulangkali olih Dato’ Seri Najib ditolak dengan sopan. Syabas Dato’ Nasa dan Datin Umi!


Lagi Kenyataan Anwar - Blog Harapan Baru Malaysia

“Now the Ox has come in, just be patient… we are working hard just like the ox,” Anwar said at a Chinese New Year party in Klang.

His confidence stemmed from the move by his old campus mate Nasaruddin, who is Bota assemblyman, on Sunday.

SEKARANG PUNYA CERITA :

Macam-macam aku dengar kalau bab Lompat Parti ni sekarang... Haram lah... Berdosa Besarlah... Khianati Rakyat Lah... Siap ada yg nak doakan sampai bala Allah turun... kena kosongkan kerusi lah... pening-pening...

Kenapa time Dato Nasharudin Hashim keluar Anwar, Karpal, Nik Aziz dan seluruh Pimpinan PAS, PKR, DAP juga Pakatan Rakyat berkokok kata inilah bukti BN-UMNO ditolak... jalan ke Putrajaya makin jelas...diusung ke sana sini isu lompat parti ADUN UMNO-BN ini sebagai penggerak moral Penyokong Pakatan Rakyat... sampai MP Pakatan ke Taiwan Kejar MP BN ajak mereka keluar BN dan masuk Pakatan.... Abis kenapa sekarang haram lah berdosa lah dan macam-macam lagi...

Terbukti betapa jahanam dan lidah bercabangnya Anwar, PKR dan seluruh Pimpinan Pakatan... Kalau nak sebut bab Islam - Islam tak ajar pengikutnya letakkan hukum yg baik kalau menguntungkan diri dan sebaliknya HARAM kalau sendiri rugi... Islam tak ajar kita bermuka-muka dan mengeluarkan fatwa politik demi menguntungkan diri... inilah golongan dan kumpulan yg nabi gambarkan wujud diakhir zaman ini...

Insaflah wahai rakyat dan masyarakat jgn kita ditipu dan diperbodohkan lagi...

Kepada Allah Berserah


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.