Thursday, January 22, 2009

IDEALIS MALAYSIA DISABOTAJ : DISENARAI SPAM BLOG

Salam Perjuangan

Idealis malaysia telah disenaraikan sebagai spam blog kenapa ya? takkan baru beberapa hari tak log in dah kena senarai spam blog... apapun saya bangga sebab blog CHE DET pun pernah jadi spam blog... apapun ini tidak mematahkan semangat saya untuk terus menulis... Kepada rakan bloggers lain berhati-hatilah mereka sudah mula menggunakan tipu helah "BANGSAT" menghalalkan apa jua cara demi matlamat untuk menghalang kita mendedahkan kebenaran.

Kepada yang mensabotaj blog ini ( kalau adalah ) ajarlah saya macam mana nak buat jadi lagu ni... boleh saya sabotaj blog2 pembangkang yang mengarut dan merapu... blog yg ok & bermaklumat saya takkan kacau la... ini bukan penamatnya untuk saya menyerahkan tugas memburu anda semua di ruangan cyber ini kepada rakan "white hacker" saya... selamat berjuang

"kebenaran pasti akan menewaskan yang batil "

Your blog at:
http://idealismalaysia.blogspot.com/ has been identified as a potential spam blog. Your blog will be deleted in 20 days if it isn't reviewed, and your readers will see a warning page during this time. After we receive your request, we'll review your blog and unlock it within two business days. Once we have reviewed and determined your blog is not spam, the blog will be unlocked and the message in your Blogger dashboard will no longer be displayed. If this blog doesn't belong to you, you don't have to do anything, and any other blogs you may have won't be affected. We find spam by using an automated classifier. Automatic spam detection is inherently fuzzy, and occasionally a blog like yours is flagged incorrectly. We sincerely apologize for this error. By using this kind of system, however, we can dedicate more storage, bandwidth, and engineering resources to bloggers like you instead of to spammers.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.