Thursday, October 26, 2017

YB PARLIMEN PUNDAN RAFIZI RAMLI FITNAH DAN BOHONG BODOH TERLEBIH LEBIH BODOH

Sebelum nak bagi kenyataan, tuduhan, sebar berita dan dakwa apa-apa semak lah dulu kesahihan fakta dan bukti sebenar bukan terus melatah macam sotong pondan ya... apa tak serik ke berbuih dah mulut tu dengan najis, nanah dan darah busuk berbau longkang akibat menabur fitnah, pembohongan dan spin yang memporak perandakan masyarakat??? 
Di dunia dia dah berdepan lebih 5 saman fitnah dan ada yang dah disabitkan hukuman...
Di alam kubur dan akhirat nanti bayangkanlah azab seksa orang munafik dan pemfitnah seperti rafizi ini bakal mendapat hukumannya...

Korang boleh fikirlah sendiri... perbezaan tarikh tubuh syarikat dan tarikh "salinan diakui sah" pun nak spin... bukan tak boleh semak dulu kesahihan sebelum komen merapu... atau ia disengajakan untuk timbulkan fitnah dan persepsi negatif???
Rafizi Ramli menerusi blog dan Facebooknya mendakwa bahawa sebuah syarikat baharu ditubuhkan bertarikh 17/10/2017 oleh Felda Investment Corporation Sdn Bhd (FIC) berdasarkan dokumen yang ditunjukkan oleh Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Razali Ibrahim dalam sidang media di Putrajaya pada Ahad lepas.




Rafizi Ramli membuat andaian itu dengan hanya melihat gambar satu dokumen ketika sidang media dan mengandaikan tarikh yang tertera pada dokumen itu sebagai penubuhan syarikat, 
HAKIKAT sebenarnya itarikh berkenaan adalah pengesahan daripada pihak peguam terhadap satu salinan sijil saham sebuah syarikat yang telah ditubuhkan sejak 2015 yang merujuk kepada tarikh 'Certified True Copy' salinan sijil saham oleh sebuah syarikat peguam di London, Anthony Louca Solicitors.
#rafizimunafik #rafizifitnah #tolakpakatan #pakatanbohong

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.