Monday, October 9, 2017

DIHARGAI DAPAT HADIAH BEST PUNYA HIDUP MASYUK DAN BAHAGIA JUM SOKONG PEMBANGKANG PAKATAN RAKYAT

Memang dapat HADIAH TERBAIK apabila anda menyokong pakatan rakyat pastinya jasa ANDA dikenang dan nasib anda akan terbela selama-lamanya. kejadian di Selangor ini amat menarik dan menjadi BUKTI betapa anda dihargai kalau menyokong pembangkang... tak percaya tanyalah KHALID ISMITH ulam raja hehehehe!!!

.
Pengakuan betapa BAHAGIA diri beliau setelah menyokong Pakatan Rakyat... manis sekali hadiah yang diperolehi hasil kerja keras beliau menyokong pembangkang selama ini... shahdu betapa beliau dihargai, hidup masyuk dan terbela nasib beliau sekeluarga... SAKSIKAN PENGAKUAN !!!

Hebat kan!!!! itulah ingat kejam sangat kerajaan BN ni... rupanya lagi syaitan, mahafiraun dan dajjal kerajaan bawah Pakatan Rakyat ni... pengikut sendiri pun dia terajang ja walau bertahun berjuang dan berkorban... kejam-kejam kerajaan BN ni ada juga tolak ansur dan unsur kemanusiaan... padan lah muka... ingatkan elok sangat yang DIKEJAR rupanya yang lama juga BERJASA dan MULIA...

Saksikan GAMBAR BERSEJARAH

RAMAI betul hadir dalam majlis penghargaan dan jasa mu dikenang pengikut pakatan rakyat siap ada FRU polis dan penguatkuasa majlis lagi... punyalah ramai!!!! 




.
Dekat dengan masjid lagi program ini baguslah... masjid tidak dilupakan walau pesta arak dibenarkan hebat pemimpin pakatan selangor!!!

.
Sekali dapat hadiah gelang lahhh.... wahhh panjang bercantum... sure mahal ni... hebat penangan sebagai penyokong tegar musti setaraf dengan TOP DOG ni... banyak jasa sampai dapat gelang!!!!

Akhir kata... terima kasih Azmin Icecream, lim guan tokong. azizah kipas, anwar banduan peliwat, mat sabun hotel, mahathir karala anjing utama.... BAHAGIA bersama pembangkang pakatan rakyat!!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.