Thursday, October 26, 2017

MAHATHIR MAMAK KARALA MAU JADI KING BALIK UNTUK WUJUDKAN SEMULA NEGARA DARUL PENYANGAK DIKTATOR

Entry terbaru dalam blog che det amat memualkan kami dan kita tahu siapa orang kanan "anjing uatam DAP" yang mengolah tulisan picisan maha jijik penuh fitnah dari ilham NEGARAWASAN mahathir mohamed mamak karala AKA iskandar kutty ini.


 Tuduhan negara darul penyangak memberikan petunjuk kepada banyak perkara: 

1. betapa tidak patriotik dan sayang nya mereka pada negara sampai sanggup menghina dan merendahkan negara sendiri demi kemaruk merampas kuasa dan dendam anak manja si boboi tidak dapat jadi PM.

2. betapa hina diri mereka kini yang dilihat setiap masa mencaci, maki, hamun dan menabur fitnah demi merosakkan keharmonian negara demi mendapatkan kuasa.

3. betapa segala tuduhan yang dilemparkan mamak kutty sebenarnya mencerminkan dirinya sendiri semasa memerintah ala diktaktor selama 22 tahun

4. betapa hipokrit, munafik dan hinanya wajah sebenar mahathir mamak kutty apabila melakukan U-TURN dalam segala aspek yang pernah dilakukan atau dikatakan beliau dulu termasuk bersahabat dengan chauvanis rasis kafir harbi laknatullah anti Islam melayu DApiggy.

Maka, benarlah sepertimana janji dan doa yg pernah diucapkan oleh Allahyarham Ustaz Fadzil Noor dalam parlimen satu ketika dulu :








LIHAT FITNAH MAHATHIR KALI INI DAN KAMI MENJAWAB - SILA BACA

1. "Demikian 1MDB. Syarikat ini ditubuh khusus untuk mengadakan wang untuk dicuri" : Dah dijawab banyak kali malah siasatan telah dilaksanakan dan hasilnya tiada penipuan hanya kelemahan pengurusan 1MDB yang telah diperbaiki menerusi pelan rasionalisasi yang diumumkan. Jika benar wang RM 2.6 Billion bukan wang derma keluarga saudi pastinya telah dinafikan malah Raja Saudi sendiri tidak akan sanggup hadir melawat malaysia membawa pelaburan berbillion dolar!!!


2. "Dalam cara yang halal, cukai GST diadakan, subsidi dihapus dan lain-lain" : mujur GST dilaksanakan maka tertampunglah kekurangan pendapatan negara akibat kurangnya cukai hasil minyak dari petronas. Malah sistem GST lebih terlus dan mengelakkan syarikat dari menipu dan lari dari membayar cukai serta menghapuskan "BLACK ECONOMY". Subsidi tidak dihapuskan sepenuhnya malah diberikan lebih banyak dalam pelbagai cara dengan bersasar pada golongan yang layak bukan kah itu sepatutnya cara subsidi dilaksanakan.

3. "Jabatan Cukai menyerang syarikat kerana kononnya tidak bayar cukai" : apabila melakukan kesalahan maka kenalah tanggung akibatnya kenapa perlu bela pula syarikat yang culas dan lari dari membayar cukai. Kalau tidak bersalah pasti dilepaskan betul tak??? Pelik bila mahathir sokong pula syarikat yang melakukan jenayah lari cukai... apa mahathir takut tak dapat komisen ke???

4. "Jabatan pencegah rasuah pula menuduh seteru pemerintah terlibat dengan rasuah" : SPRM secara keseluruhannya terbukti menyiasat dan mendakwa bukan sahaja individu terlibat pembangkang sebaliknya ada juga individu dari kerajaan/ BN yang didakwa. Dah ramai pemimpin dan individu dari pakatan pembangkang dibuktikan /disyaki teribat RASUAH maka ramailah dari pembangkang yang didakwa. Mahathir ada AKAL tak ni???

5. "Bekalan elektrik boleh dipotong kerana kononnya pengguna merosakkan meter. Bekalan boleh disambung jika ratusan ribu dibayar kerana kononnya mencuri tenaga elektrik" : Untuk pengetahuan bukan sahaja pengguna biasa malah banyak syarikat telah didakwa dan penguatkuasaan dilakukan kerana mencuri bekalan elektrik? Isunya adalah kesalahan dan jenayah yang dilakukan... kalau rosakkan meter dan curi bekalan elektrik tak kira syarikat atau individu pasti menerima hukuman/ tindakan. Bagi syarikat selepas membayar denda ribuan ringgit barulah proses pemutihan dilakukan dan bekalan elektrik dilakukan secara sah kepada syarikat... bayar denda dan proses pemutihan salah ke??? atau Mahathir nak juga backing syarikat yang curi bekalan elektrik... TAU LAH komisen kurang lepas 1MDB ambil alih IPP yang dari dulu menyedut duit rakyat secara HALAL di mansuhkan.

6. "dana seperti KWSP, Tabung Haji dan lain-lain pun beli dan pemerintah Darul Penyangak pun dapat bayar hutang lama dengan hutang baru" : pembelian dan pelaburan yang dilaksanakan adalah berdasarkan prinsip perniagaan yang mana pembelian atau pelaburan oleh dana kerajaan diteliti, dinilai dan dilaksanakan secara profesional... terbukti bukan apabila saban tahun DIVIDEN dan BONUS diterima pencarum/pelabur. Dakwaan konon bailout atas arahan kerajaan AMAT TIDAK TEPAT SAMA SEKALI dan ada FITNAH semata-mata.

MAKA SEBENARNYA NEGARA DARUL PENYANGAK TELAH BERAKHIR DENGAN TURUNNYA MAHATHIR MOHAMED ISKANDAR KUTTY KARALA.

LIHAT BUKTI SEPANJANG 22 TAHUN PEMERINTAHAN MAHATHIR - DIALAH PENYANGAK SEBENAR NEGARA MENGEMBUNGKAN POKET KELUARGA DAN KRONI DENGAN MENYEDUT DUIT RAKYAT
#tolakpakatan
#pakatanfitnah
#mahathirpengkhianat
#mahathirmudahlupa
#pakatantipurakyat
#mahathirdiktator 

BACA JANGAN TAK BACA

 
 
 
 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.