Monday, October 16, 2017

SYED SADDIQ VAVI MENGGELABAH LAKONAN DISOGOK 5 JUTA DAN BELAJAR OXFORD MAKAN DIRI

Kaki clubbing manja suka duduk bawah ketiak omak Mr syed saddiq dilihat hebat dalam pementasan drama siri lakonan HARGA 5 JUTA KE OXFORD. Siap menangis bagai tau real beb!!!! sampai claim sayang negara sanggup tolak tawaran ke Oxford!!! 

Buat sidang media macam HEBAT dan berani sangat... dedah itu ini kononnya... kata orang itu dan ini rasuah dan di sogok... bila disaman serta polis dan SPRM masuk kes... terus GELABAH!!!
Tau lah agenda sebenar dia nak spin persepsi rakyat agar lari dari segala macam isu skandal dan masalah Pakatan rakyat khususnya ketidakstabilan mental mader mamak karala!!!

SYED SADDIQ DEDAHKAN HARGA DIA DAPAT 5 JUTA!!! DAN KAWAN DIA YANG KELUAR DISOGOK

Bekas pengasas Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Kamarulazaman Habibur Rahman dan beberapa bekas pemimpin tertinggi PPBM, antaranya bekas Naib Presiden PPBM, Datuk Hamidah Osman dan bekas Ketua Srikandi PPBM, Anina Saadudin dituduh Syed Saddiq dalam sidang media yang disiarkan secara langsung di laman facebooknya sebagai satu kumpulan yang beliau namakan sebagai 'rangkaian dedak sistematik' yang disogok dengan wang tunai bagi meninggalkan Parti Bunga.

SYED Saddiq Syed Abdul Rahman juga mendedahkan beliau ditawarkan RM5 juta oleh "penasihat kanan perdana menteri" untuk meninggalkan parti Bersatu dan menyambung pengajiannya di Universiti Oxford menerusi rangkaian yang sama.

https://www.bharian.com.my/berita/politik/2017/10/333448/kemuka-bukti-atau-disaman
https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/16864/

APABILA DIMINTA BUKTI JADI SPIN MACAM BABI PULA

1. Dia kata telah diberikan skrip untuk memburukkan mamak kutty Mahathir nyanyok!!! - Wartawan tanya pasal skrip - 
Syed Saddig jawab: *””Itu untuk kita tengok sekiranya keadaan bertukar jadi macam lain.”*
Kenapa tak dedahkan spin pula??? ke sebenarnya tak ada pun... menipu babi ni!!!

2. Dia kata sogokan ni dirancang oleh seorang bernama H (Habibul Rahman) yang dikatakan dekat dengan Perdana Menteri - bila wartawan tanya pernah jumpa ke?
Syed Saddiq jawab dan mengaku *”Tapi saya tak pernah berjumpa (Habibul) lagi.”*

Ehh babi ni... kata H yang sogok dan bargain... kata macam-macam tapi tak pernah jumpa pula

3. Dia kata ada bukti menerima sogokan ini termasuk rakaman perbualan. - Bila dicabar oleh wartawan untuk mendedahkan bukti ini, 
Syed Saddig jawab: *”Tetapi saya tak boleh tunjuk sekarang. Saya hanya akan dedahkan kalau saya diugut.”*
Lagi celaka ni... dedahkan lah kalau betul ada... paling tidak report SPRM ni spin dan menipu memanjang... lagi bangsat dari mulut longkang YB PUNDAN Sotong LAPIJI ni!!!!

TAWARAN OXFORD PUN SPIN



1. Konon dapat biasiswa 400 ribu pehhh!!! Oxford nafikan pula... tak sampai pun jumlah tu kalau taja - https://anginperubahan.blogspot.my/2017/10/oxford-nafi-jumlah-biasiswa-yang.html

2. Surat tawaran pula tarikh bercelaru... betul ke tawaran tu atau palsu - http://malaysiandigest.com/bahasa-malaysia/700645-tarikh-bercelaru-surat-tawaran-syed-saddiq-ke-oxford-palsu.html


PENUH BERANI CABAR HAMIDAH DAN KAMARULZAMAN REPORT DAN SAMAN

https://www.bharian.com.my/berita/politik/2017/10/333472/syed-saddiq-cabar-hamidah-kamarulzaman-saman

Syed Saddiq berkata, beliau sedia bekerjasama dengan SPRM bagi membantu siasatan berhubung dakwaannya itu terhadap Hamidah atau Kamarulzaman.

"Tidak ada masalah. Saya sedia bekerjasama membantu siasatan dengan SPRM. Mereka boleh datang menemui saya untuk mendapatkan maklumat," katanya.


BILA HAMIDAH, AININA DAN KAMARUL ZAMAN LAPOR DAN SAMAN - MENGGELUPUR PULA KAKI CLUBBING NI

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2017/10/333202/hamidah-lapor-minta-sprm-siasat-dakwaan-syed-saddiq
https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/18457/
https://www.bharian.com.my/berita/kes/2017/10/335191/syed-saddiq-perlu-tampil-serah-maklumat-sprm

ketua Pemuda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Syed Saddiq Abdul Rahman perlu menyerahkan maklumat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) jika mempunyai bukti berkenaan dakwaannya berlaku aktiviti menyogok wang supaya pemimpin PPBM meninggalkan parti.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya Pencegahan SPRM, Datuk Shamsun Baharin Mohd Jamil, berkata sebagai individu yang mempunyai maklumat dengan aktiviti rasuah membabitkan pemimpin parti, Syed Saddiq bertanggungjawab untuk menyerahkan maklumat berkenaan dan tidak menyembunyikannya.

"Dalam apa keadaan pun sekiranya ada individu dia ada maklumat berhubung rasuah dan salah guna kuasa, sebaik-baiknya dia patut lapor kepada pihak wajib, dalam kes ini adalah SPRM, supaya kita boleh ambil tindakan 


SYED SADDIQ KECUT TELOR KATA SALAH FAHAM PULA

http://semuthitam80.blogspot.my/2017/10/lepas-laporan-sprm-baru-dia-nak-mintak.html
“Saya akui ‘pertelingkahan’ ini hanyalah salah faham. Kerana itu saya saya bersedia bertemu Hamidah. Ini cara terbaik untuk menyelesaikan isu ini. Ia bukan sahaja isu parti, tetapi silaturahim yang begitu baik sejak tertubuhnya Bersatu,” katanya.

HAMIDAH KATA TETAP SAMAN

http://semuthitam80.blogspot.my/2017/10/nak-mintak-maaf-lain-cerita-saman-tetap.html
“Tuduhan yang dilemparkan amat berat. Kalau fitnah biasa-biasa saya tak kisah sangat tapi bila kaitkan terima duit, itu perkara yang sangat berat. Apa yang dilakukan itu menjatuhkan reputasi saya kerana ia dibuat secara terbuka dan dikongsi oleh semua orang,” katanya kepada Sinar Harian.

DAH LEBIH 10 HARI PENDEDAHAN SOGOKAN RASUAH SYED SADDIQ CAP BUNGA... APA TINDAKAN LANJUT BODOH NI?

DIA DAH KE REPORT SPRAM? KATA BUKTI SEMUA ADA!!!
DIA ADA KE REPORT POLIS ? DIA KATA KONON ANCAM !!!
DIA ADA DEDAH BUKTI PERTEMUAN DAN USAHA RASUAH DIA?
DIA ADA DEDAH BUKTI MIDAH, AININA DAN KAMARUL DI RASUAH?




"Penampilan tidak mencerminkan segalanya... tak mustahil nampak hebat dan gempak tapi bodoh"
"Layankan manusia bodoh akhirnya kita pun jadi bodoh... kena tipu, bohong dan spin"

#pakatanpenipupembohong
#tolakpakatan
#hancurpakatan

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.