Friday, October 20, 2017

NANYUK LUPA MAKAN UBAT MAMAK KARALA MAHATHIR NAK HALAU MELAYU BUGIS DARI TANAH MELAYU

Kalau dah keling bercakap confirm lupa diri tambahan dah nyanyuk dan lupa makan ubat makin menjadi-jadilah mulut najis mamak karala iskandar kutty ni hehehehe.... ada ke nak halau melayu keluar dari tanah melayu??? apa hak kau keling karala??? . dah lah sah-sah bukan melayu dan keturunan dari kerala nak ups sikit konon dari YAMAN hahahaha!!!

bodoh ke apa... bayangkan keling datang negara china kemudian tukar nama ala-ala nama cina... kemudian lepas tu bila nak mampus... terasa macam lebih cina dari orang cina... tiba-tiba cakap nak halau bangsa cina keluar dari negeri china hahahaha... kau rasa apa jadi kat keling parya tu???
Makin hari makin meluat dan benci pula pada NEGARASAWAN Mahathir Mohamad ni... marah sebab anak tak dapat jawatan dan nak anak jadi PM sampai buat fitnah, berbohong, U-Turn, bermuka-muka, sembah DAP chauvanis dan rasis malah terkini HINA KETURUNAN dan BANGSA orang lain...

BALIK KARALA LAH MAHATHIR MOHAMED... TUNGGU APA LAGI... 
Kapal layar mewah ada... jet peribadi ada... berambuslah!!! lagi pun pakcik kau kan ada di karala sana berjawatan tinggi lagi hahaha... al kisah keling karala!!!!

http://idealismalaysia.blogspot.my/2017/08/mahathir-kutty-wajar-ikut-tuan-top-dog.html
http://idealismalaysia.blogspot.my/2017/08/hebat-mukhriz-boboi-mahathir-kutty.html





PEMIMPIN PAKATAN LAMA DAH KATA KAU NI KELING KARALA WAHAI MAHATHIR MOHAMED... TAPI SEBAB KEMARUK KUASA SETIA DOK CIUM JILAT PUNGKOK DAPIGGY!!!



KALAU SURUH BUGIS BERAMBUS.... TERMASUK LAH JUGA MUHYIDDIN NIKA KENA BERAMBUS JUGA SEBAB DIA PUN BUGIS HEHEHE!!!!
BANGSA MELAYU DAH BERADA DI TANAH TUMPAH RUMPUN ASAL NYA... YANG KELING PARYA MAMAK KARALA MAHATHIR NI BILA NAK BALIK INDIA... SEKALI PUN TAK BALIK JEJAK ASAL USUL KETURUNAN... RINDU AMMA YAPPA SEDARA DI KAMPUNG KARALA TAU HAHAHAH!!!!

DAH DI HUJUNG USIA NI BAWA LAH ANAK-ANAK TU... MARINA, MUHRIZ BOBOI, MOKHZANI DAN LAIN LAIN... JEJAK KAKI DI KARALA TANAH TUMPAH KETURUNAN KORANG... MENGAKU AJALAH KORANG MAMAK KARALA... BUKAN KETURUNAN ASAL TANAH MELAYU!!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.