Thursday, October 26, 2017

LEPAS KEJADIAN TANAH RUNTUH 11 MATI BOLEH LIM GUAN ENG BERPARTI LAYAN PEMAJU TERLIBAT

Kematian 11 pekerja akibat tertimbus tanah runtuh dalm projek pembinaan umpama tidak bermakna buat Ketua Menteri skandal RASUAH Lim Guan Eng apabila tanpa rasa bersalah atau sedih HADIR ke parti hari jadi melayan bos syarikat pemaju terlibat. 

11 MATI boleh layan parti ahri jadi ya.... suka lah tu Ketua Menteri skandal RASUAH Lim Guan Eng bersosial, bergembira dan melayan rakan kroni tanpa perasaan terhadap pemaju yang terlibat... mungkin sama-sama bersalah so tak rasa apa-apa kut.

Mungkin juga apalah sangat mungkin nyawa manusia dan kebajikan rakyat berbanding melayan KRONI yang mendatangkan masyuk dan duit kepada mereka... itu sebab walau selalu berlaku bencana alam seperti BANJIR, TANAH RUNTUH dan kerosakan yang merugikan rakyat... Ketua Menteri skandal RASUAH Lim Guan Eng komited membangunkan pulau pinang keseluruhannya tanpa memikirkan kesan pada rakyat seperti PROJEK MAUT di kaki bukit terbabit yang TIDAK MENDAPAT KELULUSAN Jabatan Alam Sekitar.



BACA FAKTA PROJEK DAN KEJADIAN MALANG INI.



.
Ketua Menteri skandal RASUAH Lim Guan Eng MEMANG HEBAT DALAM BAB SALAHKAN ORANG LAIN DAN SPIN FAKTA SEBENAR.... 



Naib Presiden Gerakan, Datuk Dr. Dominic Lau Hoe Chai merujuk kepada gambar yang tersebar di media sosial itu dimana Guan Eng kelihatan makan bersama pemaju berkenaan pada sebelah malam selepas melawat tapak tragedi pada 21 Oktober lalu.
 
“Saya syak sesuatu kerana dia makan bersama pemaju. Saya hairan sebab kerajaan Pulau Pinang kata mereka senarai hitamkan kontraktor, kenapa tak senarai hitamkan pemaju? Apa kaitkan pemaju dengan kerajaan negeri saya tak faham.
#dapkejam
#dapsusahkanrakyat
#tolakdappenang
#pakatanrosak
#tolakpakatan

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.