Wednesday, September 24, 2014

PRK N01 PENGKALAN KUBOR : NIK AZIZ BERDOA BALA PADA BN KENAPA TIDAK KEPADA PKR DAN DAP YANG KHIANAT DAN HANCUR PAS DARI DALAM

Tergamak Nik Aziz mendoakan bala kepada BN kerana adakah Islam mengajarkan kita mendoakan BALA BENCANA dan MUSIBAH kepada saudara seislam hanya kerana perbezaan pandangan dan matlamat???

Kenapa Nik Aziz tak doakan bala dan bencana kepada PKR dan DAP yang meruntuhkan prinsip perjuangan ISLAM PAS malah mensabotaj PAS dari dalam dam luar... masih rela doakan kebaikan dan kesejahteraan kumpulan munafikun (PKR) dan Kafir harbi laknatullah (DAP) berbanding saudara seagama dan sebangsa mereka...

Jelas lah Allah dan tutup hati, mata dan jiwa mereka dari melihat kebenaran... BENARLAH AYAT ALLAH "Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)




Bertempat di tempat ceramah di belakang Masjid Genting, Mursyidul Am PAS berdoa bala ke atas pengundi-pengundi Barisan Nasional (BN). Antara intipati doa adalah berbunyi, "Supaya Allah buka pintu hati mereka, kembali ke pangkal jalan, kerat-keratkan lidah mereka, butakan mata mereka supaya tidak nampak kecuali nampak bulan sahaja."

1 comment:

Anonymous said...

Islam ap? .. asyik mendoakan keburukan orang ... tak pa tak pa ,,, Allah dah turunkan bala satu persatu kepada PAS ...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.