Tuesday, September 16, 2014

KOMUNIS BIADAP PERSOAL MACAM-MACAM DAN DUDUK MENGANGKANG TIDAK BERDIRI SEMASA LAGU NEGARAKU

Kalau binatang ni duduk di thailand rasanya dah kena hukum penjara dah... dengan sengaja tidak hormat dan seolah menghina lagu negara... kalau rasa diri binatang kau tu bagus sangat sila serah kerakyatan dan berambus dari Malaysia... apa punya makhluk perangai cilanat macam ni...


Apapun penulis salute rakan-rakan tak kira melayu, cina dan india yg menunjukkan semangat patriotik dengan berdiri semasa lagu NegaraKu di mainkan di pawagam...You r truly malaysian...

Berbanding chauvinis kat bawah ni konon bagus sangat... kena berdiri nyanyi lagu Negaraku pun persoal macam-macam... belum suruh pegi berperang dan berkorban nyawa untuk negara... Nama saja Ahli Parlimen tapi tak ada semangat patriotik... kalau dah dasar anjing DAP semua benda tak betul... yang betul hanya kepala bapak bodoh DAP dia sahaja... banyak sangat persoal perkara dalam Malaysia... kenapa tak serah sahaja kerakyatan dan berambus dari Malaysia... Malaysia tak perlukan rakyat macam kamu lah... fuck off lahhh...!!!

1 comment:

Johan said...

Chieng Jen teringat akan nenek moyangnya di China. Kerinduan terbawa-bawa kerana keluarganya melarikan diri daripadabkekejaman dan tidak diduga negara yang didiaminya juga dikatakan tidak sesuai atas jiwanya yang hendakkan kesemuanya negara kepada pendatang.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.