Friday, September 20, 2013

UNDILAH CALON NAIB PRESIDEN UMNO ZAHID HAMIDI, MUKHRIS MAHATHIR DAN ALI RUSTAM


Penulis merasakan gabungan 3 calon naib presiden diatas merupakan pilihan terbaik yang mana mewakili gabungan 3 generasi iaitu veteran, senior dan muda. Kalau nak cerita kenapa ada 1001 macam kelebihan gabungan ini dipilih. 

Namun ringkasnya seorang memiliki sifat ultra melayu yang menyerlah dan lantang memperjuangkan melayu, seorang memiliki ketengan namun dikenali sorang berjiwa kental dan sentiasa bekerja keras dan seorang lagi memiliki pengetahuan, pengalaman dan jaringan hebat dalam umno yang dapat memastikan kerukunan dan kesatuan selepas ini.

Ulasan kepada calon lain - berkatalah benar sekalipun pahit!

Isa samad - sudah masanya  berilah laluan kepada calon generasi selepas beliau... selama ini pun duk jaja felda ja... tak ada ummpphhh pun dalam aspek lain... beri orang lain lah
Hishamudin - nick name "menteri amaran", cium keris minta maaf cina, telur tak da sembang deras kerja tah pi mana... x da impak sory tak layak dah...
Shafie Afdal - tidak jelas teras perjuangan beliau selain berkaitan sabah dan sarawak... namun untuk melayu dan umno tidak nampak... telah diberi peluang berilah kepada orang lain pula.

untuk itu undilah CALON NAIB PRESIDEN UMNO ZAHID HAMIDI, MUKHRIS MAHATHIR DAN ALI RUSTAM demi survival UMNO dan MELAYU ISLAM keseluruhannya...

6 comments:

Anonymous said...

setuju sangat! hishamuddin tun hussein tak layak dah jadi Naib Presiden UMNO

Anonymous said...

HIDUP Mukhriz mahathir... pengundi kuota PEMUDA dan PUTERI insyaAllah 100% mengundi beliau!

Anonymous said...

Ali Rustam perlu bagi membimbing yang muda-muda ni... lagi pun TOK ALI pemurah banyak jasa kenal ramai perwakilan he he he... sokong tok ali

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. mana-mana pencalonan pejuang Islam/Melayu yg. BERANI dan TULEN, seperti zaman KEMERDEKAAN dulu!
Asal BUKAN satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR! Patutnya setiap pemimipin UMNO MUDA dari PUTERA/PUTERI UMNO, dihantaq bercuti di kpg-kpg., terutamanya golongan elit, termasuk di rumah panjang, sekurangnya seminggu, dan hidup betul-betul cara kpg (bukan dilayan spt. Tuan) - baru mereka bakal paham kesempitan hidup umat Islam/Melayu dan bumiputera lain yg. miskin, dan turun balik ke bumi, dari percutian elit di hotel lima bintang atau London/Paris dsbnya. Saya pernah melawat kpg-kpg, termasuk rumah panjang, air dari telaga bercacing pun, terpaksa mereka guna!

Golongan Melayu/Islam LIBERAL, yg. pikiaq mereka tu 'intelektual' (pala-hotak mereka - kalau makan SAMBAL BELACAN orang Melayu kampung, pasti TUMBANG 'intelektual' PENIPU mereka!) dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Dan skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu LIBERAL dlm. UMNO, nak menguasai UMNO! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – yg. akan terus MENJAHANAMKan akhlak dan akidah umat Islam/Melayu! Bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Salam,ya benar pilihan tu..den pun setuju sangat-sangat.tks

Anonymous said...

DS Hishamuddin is the next PM. Beliau mesti menang. Zahid, Hisham dan Ali Rustam adalah satu team. Salah seorang perlu beri laluan pada Shafei. Mukhriz bukan pilihan Najib.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.