Thursday, September 12, 2013

GAMBAR BUKTI KALIMAH ALLAH DISALAH GUNA - KHALID SAMAD OK TUHAN TRINITY - BAIK DEMO MINYAK DARI DEMO KALIMAH ALLAH

Semoga ALLAH memberi KEMENANGAN kepada ISLAM dan menghancurkan serta memusnahkan musuh-musuh ALLAH yang Menyokong suci KALIMAH ALLAH disyirikkan termasuk golongan munafikun yang menggunakan ISLAM tetapi rela bersekongkol dengan KAFIR HARBI semata mata demi kuasa memejamkan mata ISLAM DILACURKAN menerusi LIBERALISASI dan PLURALISASI agama serta kebebasan BARAT yg menghalalkan LGBT dan sebagainya.

BERDOALAH dan bersama KITA BERDOA tanpa mengira apa jua perbezaan moga keputusan MAHKAMAH OKTOBER depan memberikan kemenangan kepada ISLAM dan kehancuran kepada golongan MUNAFIKUN dan KAFIRUN.

Khalid Samad macam boleh terima ALLAH sebagai tuhan TRINITI apakah ini menggambarkan pendirian PAS YANG SEBENAR??? Apakah Majlis SYURA hanya BERLAKON Mempertahan kalimah ALLAH kerana tekanan orang ramai... APAKAH Ini penjelasan KENAPA PAS terus bersekongkol dengan DAP dan PKR yang menerima konsep ALLAH sebagai tuhan TRINITI


GANASS!!!! KHALID SAMAD NO PROBLEM ALLAH AS A TRINITY GOD



ADA ORANG ISLAM KATA DARI JOIN PERHIMPUNAN PERTAHAN KALIMAH ALLAH LEBIH BAIK BUAT DEMONSTRASI KENAIKAN HARGA MINYAK... ERMMM MANA LAGI PENTING YA??? TU USTAZ DAN LEBAI YANG KATA MACAM TU... ROSAK UMMAH!!!


keputusan bantah penggunaan kalimah allah keputusan rayuan penggunaan kalimah allah ditangguh
Pertahan KALIMAH ALLAH... mana PAS dan UMNO


Penyokong protes kenaikan harga minyak mengambil bahagian dalam sebuah demonstrasi di Kuala Lumpur, 13 Jun 2008. — Foto Reuters


Demo minyak naikharga bukan main sampai naik minyak... pertahan kalimah ALLAH tak mauuuu.... biar betul makcik n pok cik...


KALIMAH ALLAH DIPERMAINKAN CINA BABI DAN KRISTIAN LAKNATULLAH TIDAK RASA TERHINAKAH KITA????


IMAN DAN PERJUANGAN AGAMA ISLAM MENDAULATKAN KALIMAH ALLAH DIPERSENDA APAKAH ANDA MASIH TIDAK SEDAR???
Apek CELAKA BABI ni kata lebih beriman dari Hasan Ali... !
Siap BACA AYAT ALQURAN tunggang langgang....!
Siap Suruh melayu ISLAM berubah terima IDEA CELAKA Kafir Harbi...!
Persoal Syurga NERAKA untuk orang ISLAM beriman... apa celaka dia SAH neraka sebab KAFIR!

Laung TAKBIR... orang Islam bangang boleh sambut ALLAHUAKBAR!!!... BODOH LEMBU!

Pukimak CIBAI LAHANAT punya CINA BABI!







BELUM MAHKAMAH PUTUSKAN KRISTIAN BOLEH GUNA KALIMAH ALLAH
MEREKA DAH GUNA DAHHHH... BANGSAT!!!!







SUMBER SINAR HARIAN


PUTRAJAYA - Isu sama ada penggunaan kalimah  ALLAH dibenarkan dalam majalah mingguan katolik The Herald masih belum diketahui apabila Mahkamah Rayuan di sini,  menangguhkan keputusannya sehingga Oktober depan.
Terdahulu, Peguam Kanan Persekutuan, Suzana Atan berhujah, komuniti Muslim di negara ini  sensitif dalam isu berkaitan agama, terutama dalam penggunaan kalimah ALLAH.

Beliau berhujah, kalimah ALLAH sangat suci bagi umat Islam dan kedudukannya sangat tinggi dan perlu dilindungi.

“Kalimah ALLAH merujuk kepada satu-satunya Tuhan yang agung dan tidak boleh disama ertikan dengan konsep tiga tuhan,” katanya.

Beliau menambah kalimah ALLAH bukan satu perkataan, yang diterjemah daripada perkataan tuhan yang digambarkan dalam The Herald, sebaliknya merupakan nama yang istimewa sebagai Tuhan umat Islam.

Penggunaan kalimah ALLAH dalam majalah itu akan menimbulkan banyak kekeliruan dalam kalangan masyarakat Islam dan Kristian kerana ia membawa makna yang berbeza bagi kedua-dua kumpulan agama itu.

“Masyarakat Kristian percaya kepada Holy Trinity manakala bagi penganut Islam, hanya ALLAH Tuhan mereka,” katanya.

Beliau berkata, keputusan jemaah menteri yang melaksanakan larangan bersandarkan keselamatan awam dan ketenteraman awam adalah berasas.

“Dalam melaksanakan syarat itu, menteri telah bertindak sewajarnya dan mengambil tindakan untuk kepentingan awam dan sah mengikut undang-undang bersesuaian dengan Akta Penerbitan dan Percetakan 1984”, katanya.

Dalam pada itu, Tan Sri Abdul Aziz Abdul Rahman yang mewakili Majlis Agama Islam  Selangor (Mais), selaku pencelah dalam kes itu menegaskan, agama Islam mempunyai kedudukan istimewa dalam Perlembagaan Persekutuan.

Beliau berkata, penggunaan kalimah ALLAH oleh orang bukan Islam adalah satu kesalahan.

Sementara itu, Peguam Porres Royan yang mewakili Gereja Roman Katolik mempertikaikan, mengapa isu itu hanya timbul selepas 14 tahun penerbitan majalah berkenaan.

Beliau juga berhujah, tiada perkataan lain yang sesuai dalam bahasa Melayu bagi merujuk penggunaan kalimah ALLAH.

Sesi pendengaran hujahan oleh peguam perayu dan defendan mengambil masa hampir lapan jam  di hadapan panel tiga hakim diketuai  Datuk Seri Mohd Apandi Ali.
Korum lain Datuk Abd Aziz Abdul Rahim dan Datuk Mohd Zawawi Salleh.

Pada 22 Ogos lalu, Mahkamah Rayuan menolak permohonan Gereja Roman Katolik bagi membatalkan rayuan kerajaan dan Kementerian Dalam Negeri berhubung penggunaan kalimah ALLAH dalam majalah mingguan itu.














No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.