Wednesday, September 4, 2013

HANYA PENGKHIANAT BAKAR BENDERA MACAM CINA BABI KAFIR HARBI NI

Marah dan benci serta geram macam mana sekalipun kami TAK TERGAMAK nak BAKAR BENDERA kerana BENDERA adalah LAMBANG KEDAULATAN NEGARA.

Marah dan benci serta geram tu tujukanlah pada individu atau kumpulan tertentu...jangan usik lambang kedaulatan negara.  Namun sekarang ni lihat apa berlaku... hasil usaha menyemai kebencian kepada BN-UMNO oleh Pakatan Rakyat dari lagu negara ku, sultan dan raja-raja, Islam agama rasmi, Bahasa Melayu hinggalah kemuncak BENDERA MALAYSIA DIBAKAR oleh BANGSAT CINA BABI KAFIR HARBI LAKNATULLAH.

Cina CIBAI LANCAU marah sebab PRU13 lalu x dapat tawan M'sia tu kot memberontak dan membuak kebencian yang amat kepada kerajaan.


Kenapa dia bakar bendera malaysia (jalur gemilang) ? apa salah bendera itu pada dia? kalau tak suka pada bendera malaysia, pergi lah balik tongsan...
 
PDRM TOLONG SIASAT... MALAS NAK TULIS PANJANG-PANJANG...
 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.