Wednesday, September 4, 2013

MINYAK NAIK 20 SEN KEPUTUSAN STRATEGIK YANG TAK BERAPA NAK STRATEGIK


Minyak dah pun naik nak kata apa katalahhh kalau nak protes pun ada 1001 jawapan yang boleh menjawab TOMAHAN, FITNAH dan PEMBOHONGAN yang meracun pemikiran rakyat dari pihak pembangkang.

DS Najib dan kerajaan dilihat tidak bersedia walhal keputusan menaikkan harga minyak ini merupakan keputusan strategik dan penting kepada rakyat. Apa kerja PEMANDU dan PunaiSIHAT Najib ketika ini??? 

Sepatutnya sebelum umum kenaikan TEAM MEDIA, TEAM PENERANGAN dan TEAM PSWAR kerajaan termasuk KEMENTERIAN dan AGENSI perlu bersedia.... umum je naik minyak terus bergerak menerangkan secara AGRESIF merasionalkan keperluan kenaikan ini... INI TIDAK tengok lah dlm internet BERLAMBAK KUTUKAN KEPADA KERAJAAN. Fitnah, Pembohongan dan Fakta TIPU merajai alam maya demi menampakkan kononnya BN-UMNO zalim, penindas dan tidak menunaikan janji... MAKAN GAJI BUTA... BODOH!!! Lagi BODOH orang yang terus menggaji PUNAHSIHAT macam ni...

MALAS lah nak tulis panjang2... DS NAJIB kan HEBAT, penasihatnya HEBAT-HEBAT dan PEMANDUNYA pun HEBAT-HEBAT... hebat sangat sampai nak terlingkup semuanya... SUKA HATILAH NAJIB...

Harga Minyak RON 95


KEJADIAN AMUK MINYAK : http://www.beritaterkini.my/kemalangan-stesen-minyak-shell-durian-tunggal-melaka


 BACA ARTIKEL : http://kickdefella.net/2013/09/04/rasionallah-dalam-rasionalisasi/



BASIKAL PUN BASIKAL LAHHHH...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.