Wednesday, October 31, 2012

PERHIMPUNAN GOLONGAN MURTAD, SESAT DAN KUFUR

Sepanjang hidup aku di dunia ini belum pernah OSTAT atau ULARMAK yang "teguh" dan "tinggi" KEIMANAN mereka melakukan berkumpul beramai-ramai dan melakukan upacara menyalakan lilin. Tahu tak bahawa upacara ini menyerupai ajaran vigil memegang lilin... kata ISLAM SANGAT takkan perkara melampaui batas ISLAM tak tahu??? 

Masih "bernafsukah" anda sebagai umat ISLAM menyokong kumpulan yang membawa elemen LIBERAL dalam ISLAM dan merosakkan akidah umat ISLAM??? 

Sebelum terlewat JOM kita TOLAK PAKATAN RAKYAT!



Entah ajaran mana juak-juak P"Gay"R bawa pun tak tahulah. Si Dr Badrul "Kaunseling Bini Orang Pukul 3.00 Pagi" Amin sudah mula mengembangkan ajaran vigil memegang lilin. Setahu CTS, ajaran agama majusi penyembah tuhan api sudah lama tidak dipraktikkan oleh pengikut-pengikut Agama Api. 

Yang Menteri Besar yang merangkap EXCO Agama Selangor serta pak-pak lebai dok usung lilin vigil ni apasal. Kalau begini tingkah laku seorang EXCO Agama negeri, apa lagi yang boleh diharapkan untuk menjaga kesucian Agama Islam terutama di Selangor. Tok-tok guru dan ulama-ulama dalam PAS tak tegur ke? Sesat sudah puak-puak ni.


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.