Tuesday, October 2, 2012

INTIPATI BAJET 2013 OLEH KERAJAAN YANG SAH MEMBAWA BERKAT KEPADA RAKYAT

Terima Kasih kepada DS Najib atas pemberian BESAR kepada rakyat dalam pembentangan BAJET 2013. Tema Belanjawan 2013 iaitu “Memakmur Negara, Mensejahtera Rakyat: Sebuah Janji Ditepati” sudah cukup jelas menterjemahkan sebuah ASPIRASI ke arah memakmurkan negara dan rakyat. 


Banyak sungguh manafaat diperolehi secara terus oleh rakyat dan ini pastinya memberikan kesan terus atau direct impact kepada golongan sasaran... Tahniah dan syabas DS Najib. Moga Allah memelihara dan memberkati Malaysia serta mengekalkan kerajaan sedia ada dibawah pimpinan DS Najib Tun Razak.

Marilah kita berganding bahu bersatu mengundi mengekalkan kerajaan sedia ada yang terbukti dapat menjaga kebajikan dan memakmurkan negara serta MENEPATI JANJI kepada rakyat. Berikut NIKMAT yang diberikan kerajaan kepada Rakyat dalam pembentangan bajet 2013.









1 comment:

Anonymous said...

Apa lagi yang tidak cukup untuk kita??? rasanya kerajaan sekarang sudah begitu baik dan berusaha keras membela kebajikan rakyat... kenapa tidak mahu bersyukur dengan apa yg ada sampai nk ubah kerajaan dengan menyokong pakatan rakyat... sedar kah kita apa yang dijanjikan pakatan rakyat belum pasti lagi... malah sesetengahnya mustahil untuk dilaksanakan... ujian awal yang Allah berikan dengan memberikan kemenangan dan amanah kepada pakatan rakyat di beberapa negeri jelas menunjukkan "kemampuan" mereka...lihat saja apa jadi di negeri di perintah pembangkang??? bukan menyelesaikan masalah malah makin bertambah masalah... bukan kebajikan diutamakan tetapi mengaut hasil negeri untuk dikumpul buat kekayaan kroni... yang sedih sekali melayu dan islam acap kali di hina dan dipinggirkan di negeri pentadbiran mereka.... Kalau itulah keadaan bayangan jika kita beri pakatan rakyat memerintah...saya rasa elok kita bersyukur dengan apa yang ada... dan dalam masa yang sama cuba memperbaiki segala kekurangan bersama... bukan kah kerajaan di bawah DS Najib kinilebih terlus, terbuka dan mengutamakan rakyat... tepuk dada, fikir dan buat keputusan tetap... jangan kerana nafsu dan hati yang buta menyebabkan kita salah membuat pilihan untuk masa depan... Moga Allah merahmati dan memandu kita semua

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.