Friday, October 5, 2012

KHALID IBRAHIM DISINGKIR JAWATAN MB : DR. RANI PAS BIJAK AMPU DAN KIPAS AZMIN ALI

Tahniah dan syabas kepada AZMIN ALI kerana bakal dilantik sebagai MENTERI BESAR SELANGOR  berkuat kuasa selepas PRU13 nanti. PAS menerusi Dr. Abdul Rani Osman "setuju" dan tidak mustahil Azmin Ali menggantikan Khalid Ibrahim. 

Cuma dalam kata berkiasnya Dr. Abdul Rani Osman kata dia pun minat jawatan tu kalau PAS lebih kerusi menang di Selangor dalam PRU13 nanti... he he he... tu pun kalau PAS PUSAT setujulah Dr. Abdul Rani Osman jadi Menteri Besar entah-entah orang lain... he he he



PETIKAN ARTIKEL

Kenyataan itu disuarakan oleh Pesuruhjaya Pas Negeri, Dr Abd Rani Osman, menurut beliau, adalah tidak mustahil siapa pun dalam kalangan pemimpin PR negeri itu, bakal diangkat menjawat jawatan tersebut pada masa akan datang.

“Tiada apa yang mustahil (dalam pemilihan calon menteri besar dalam PR). Mungkin (Mohamed) Azmin Ali (Timbalan Presiden PKR) atau mungkin juga saya (boleh diangkat jadi menteri besar).


Semalam, Sinar Harian menyiarkan kenyataan Azmin yang juga Pengerusi PKR Selangor bahawa Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mungkin tidak akan menjadi menteri besar sekiranya PR berjaya menawan Putrajaya, nanti.

SUMBER : GELOMBANG KICK

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.