Wednesday, October 31, 2012

JOM SOKONG NGO ROYALTI @ 'R' TUNTUT HAK RAKYAT KELANTAN

Pertama kali penulis menyokong penuh NGO Pembangkang dan di Kelantan pulak tu... hebat perjuangan mereka ini... kita wajib sokong dan bantu mereka... perjuangan mereka jelas demi rakyat Kelantan... Hidup NGO ROYALTI!


Ini baru betul. Ini baru perjuangan Rakyat Kelantan yang wajib disokong! Ini baru perjuangan kumpulan "Royalti" atau "R" yang sebenar. Sudah 22 tahun Kerajaan PAS Kelantan sudah "merompak"  dan mengambil hasil bumi Kelantan dan menidakkan hak Rakyat Kelantan. Bantuan yang dihulurkan selama ini sekadar ala kadar. Pembangunan tiada. Hanya mengharapkan Kerajaan Pusat. Pengangguran berleluasa. Rakyat Kelantan berhijrah ke negeri-negeri luar untuk mencari pekerjaan. 
Royalti minyak hanyalah sekadar untuk menutup kebangkitan Rakyat Kelantan yang sudah sedar dari lena yang panjang.  Rakyat Kelantan wajib bertanya kepada Kerajaan PAS Kelantan, ke manakah hasil balak, pasir, bijih besi dan emas digunakan! Rakyat Kelantan tahu PAS Kelantan mampu membina banyak bangunan-bangunan parti yang canggih manggih yang megah di seluruh Kelantan. Rakyat Kelantan pula dapat apa? Air bersih pun tak dak!!!









No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.