Friday, May 25, 2012

UNIT AMAL PAS MENERIMA MURSHIDUL BARU


Unit Amal PAS bakal menerima MURSHIDUL AM baru bagi unit ini selepas PAS menerima kemasukan bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah PDRM Datuk Fauzi Shaari ke dalam PAS. Ya betul sekali beliau adalah pegawai  rangking ke 3 perkhidmatan dalam PDRM. Syabas PAS kerana berjaya mendapatkan kemasukan beliau.

Sebagai Murshidul UNIT AMAL PAS yang baru dijangkakan Dato' Fauzi Shaari akan menumpukan bagi melatih ahli-ahli UNIT AMAL PAS agar lebih berani dan perkasa serta mampu berhadapan dengan penguatkuasa undang-undang. 

Berikut latihan yang akan dijalankan yang sedang dalam perancangan...


1. PERISAI MANUSIA













2. REMPUHAN HADANGAN

3. LUAHAN KEGANASAN

4. LONTARAN TANGAN

5. BARISAN HADAPAN PERUSUH
NONE











6. BARING ATAS JALAN BERANI MATI ALA MILITAN DAN PENGGANAS

Selamat meneruskan kerjaya kepada Datuk Fauzi Shaari di dalam PAS dan melatih UNIT AMAL PAS agar lebih efisyen dalam melanggar undnag-undang dan TAHNIAH kerana mengkhianati dan menghina seluruh anggota POLIS kerana bersekongkol dnegan pihak yang mencaci maki dan memburukkan POLIS dengan pelbagai fitnah dan tomahan malah menggelar POLIS ANJING!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.