Thursday, May 3, 2012

KORBANKAN PENYOKONG DEMI FITNAH POLIS MENYAMAR DALAM BERSIH

Demi memfitnah POLIS pembangkang sanggup jadikan penyokong mereka KAMBING HITAM dan KORBAN dengan dituduh ANGGOTA POLIS yang MENYAMAR... Fitnah dan pembohongan di sulami  singkir menyingkir dan ketiadaan sikap setia kawan serta menghargai itulah budaya Pakatan Rakyat.

Dia hadir dengan semangat nak SOKONG BERSIH 3.0 akhirnya DIKORBANKAN, DIJADIKAN KAMBING HITAM dan DIFITNAH sebagai anggota POLIS yg menyamar... sudahlah pengsan kerana "over semanagt" tapi sedihnya tak dihargai sebaliknya terus menerus dimaki dan dicaci orang...

Cukuplah usung, junjung dan bertempik sokong Pakatan Rakyat... sebenarnya anda semua hanya dipergunakan demi raih kuasa sahaja... mereka TIDAK IKHLAS! Cukuplah bagi mereka undi sekali... lihat selangor, penang, kedah, perak dan kelantan makin parah dibawah mereka... tolak mereka... cukup mengundi mereka hanya sekali

LIHAT BUKTI ARTIKEL SAMPAH MEREKA

Cepat-cepat klik sebelum dipadamkan oleh admin portal di sini (http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=13981).


Nak tau macam mana boleh kantoi. Kat ruangan komen, ada penyokong PAS sendiri kantoikan fitnah ini.




*Bodoh tak boleh diajar puak-puak pembangkang ni. Tak habis-habis nak fitnah PDRM, sampai member sendiri pun dia boleh tuduh sebagai SB hanya sebab pakai seluar macam polis.


1 comment:

Anonymous said...

Ada persamaan antara tko ngan mlysia kini!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.