Wednesday, May 16, 2012

KISAH PENGARAH STRATEGI YANG TAK TAHU BINATANG APA ITU STARTEGI

Apa akan jadi kalau kita lantik orang yang tidak tahu atau berkemahiran memegang jawatan yang memerlukan spesifikasi tertentu. Alamatnya jahanam dan hancur leburlah organisasi itu. Itu yang terjadi dalam Pakatan Rakyat terutama pemimpin yang dipilih mentadbir negeri...

Lihat sahaja Penang, Kedah, Kelantan  dan Selangor... berjaya sangatkah mereka... janji pilihanraya lepas haram tak ditunaikan malah merudum teruk prestasi pentadbiran negeri berkaitan malah ada yang kantung wang negeri hampir negatif!

Sindrom tak reti memilih pemimpin atau sebenarnya mereka tak ada pemimpin yang berkaliber bukan saha berlaku dalam pentadbiran negeri pembangkang malah pengurusan parti pun HANCUR!

Bukti terbaru Pengarah Strategik PKR yang tak tahu menahu apa binatangnya itu strategi hingga menyebabkan punah ranah dan jahanam imej PKR dan Pakatan Rakyat...

CUKUPLAH DAN BERHENTI SOKONG SERTA UNDI PAKATAN RAKYAT yang terbukti tiada pemimpin malah caca marba dan hanya tahu songlap kumpul duit dan kemaruk kuasa...

Nak nasib anda ditentukan mereka? FIKIRLAH DENGAN MENDALAM!
 

RAFIZI RAMLI Pengarah Strategi PKR yang sebenarnya tak reti strategi...
.

Rafizi Ramli yang kununnya mahir dalam bab strategi akhirnya KANTOI MENYEBABKAN KERUGIAN RM5JUTA di bawah Akta BAFIA 1989.

Dimana hebatnya Pengarah Strategi PKR ini sedangkan perkara ini pun tak dapat dia kesan sehingga mengakibatkan kantoi...

Untuk menambahkan lagi pemahaman dalam isu ini, boleh layari http://www.lawyerment.com.my/financial/banking2.shtml#BAFIA

Kasihan sungguh melihatkan nasib yang ditanggung seorang kakitangan Public Bank bernama Johari... Lelaki ini "terpedaya" dengan kerja gila politik kotor PKR..!

Johari sanggup menjadi tukang KAMBING HITAM... Begitu BANGANG dan BAHLOL kerana sanggup menyerahkan dokumen pihak Public Bank mengenai urusan perbankan pihak NFC secara GELAP.

Begitulah kisahnya..., tapi apa kita nak herankan..? Johari hanya bertaraf KERANI sahaja..., mudah diperdayakan oleh Rafizi Gay Boy yang hanya mahukan dokumen dokumen berkaitan NFC. Sekiranya Johari bertaraf graduan bertugas sebagai Ekskutif atau Pengurus sudah pasti beliau FAHAM akan isi kandungan BAFIA Act 1989.

Banking and Financial Institution Act, singkatannya BAFIA Act 1989 sebuah akta digubal oleh Bank Negara Malaysia bagi melindungi kerahsiaan pelanggan pelanggan bank...! Sudah pasti akta ini diperkenalkan dan dilaksanakan untuk memastikan mana mana kakitangan yang bekerja dengan mana mana Bank tidak akan mendedahkan apa apa dokumen dan maklumat pelanggan mereka.

MALAHAN YANG LAGI BODOH DAN BANGANG Rafizi Gay Boy Anwar dalam sidang media menyatakan BAFIA Act 1989 kita mahu melindungi penyangak dan penyamun... BODOH BETUL HUJAH NI..! Apa komen Rafizi Gay Boy seandainya esok lusa ada pihak dedahkan maklumat mengenai nilai simpanan di bank miliknya..., milik mak bapak dia...?
 
Itulah ALLAH dah janjikan perbuatan KHIANAT dan MUNGKAR akan ALLAH dengan menunjukkan kebenaran.....! Johari CONFIRM DAN MENGGIGIL melainkan Rafizi lantik beliau menjadi Pegawai Khas kepada dirinya bertugas di Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor dengan bayaran gaji dan kemudahan yang setimpal dengan "upah" mendedahkan dokumen NFC... 

BERAPA YA RAFIZI BAYAR JOHARI UNTUK SELUDUP DOKUMEN INI?

TUNGGU... PENDEDAHAN AKAN DIBUAT!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.