Thursday, May 3, 2012

NIK AZIZ TAJA RAKYAT LANGGAR UNDANG-UNDANG SILA BERSIH DI KELANTAN DULU

Kepada Nik Aziz, Pemimpin PAS Kelantan dan RAKYAT Kelantan semuanya... sebelum sibuk-sibuk nak sokong BERSIH... Anda semua perlu BERSIH segala kekotoran, kedaifan dan kemiskinan di Kelantan.

1. Air untuk diminum rakyat kena lah BERSIH

2. Sokong pemimpin yang betul-betul BERSIH

3. Pentadbiran negeri tiada rasuah, penyelewengan dan BERSIH

4. Kalau berjanji kena tunai dan BERSIH dari penipuan

5. Parti PAS juga kena BERSIH dari kumpulan ANWARISdan pengaruh KAFIR HARBI DAP

6. Fahaman agama dalam PAS kena BERSIH dari "fatwa" politik dan putar belit agama semata-mata demi raih sokongan

7. Pemimpin dan ahli PAS perlu BERSIH dalam tutur kata terutama dalam menghasut, memfitnah  dan menyebarkan pembohangan atau memburukkan sesama ISLAM.

8. PAS perlu BERSIH dari fahaman liberalisme yg di import dari PKR

9. Pemimpin PAS kena BERSIH dari menyimpan DENDAM dan AMARAH BENCI kepada UMNO kerana sama-sama "mengucap syahadah" dan "ISLAM" seterusnya berusaha bersatu ke arah penyatuan ummah.

10. KESIMPULAN - Bukankah BERSIH itu sebahagian ajaran ISLAM...


NIK AZIZ TAJA RAKYAT UNTUK LANGGAR UNDANG-UNDANG MENERUSI BERSIH

KOTA BHARU – Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui membiayai beberapa peserta himpunan Bersih 3.0 dari Kelantan, yang berakhir dengan keganasan kelmarin.

Menurutnya, sumbangan tersebut bukan diambil dari wang parti, sebaliknya kepunyaannya sendiri setelah melihat kesungguhan individu terbabit mahu menyertai demonstrasi itu.“Untuk ke Kuala Lumpur memerlukan kos yang besar, saya mengeluarkan wang sendiri untuk membiayai pelbagai keperluan, itu hak saya, bukan wang parti,” kata beliau kepada pemberita pada sidang media di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas dakwaan peserta Bersih dari Kelantan yang menjelaskan kehadiran mereka di perhimpunan semalam dibiayai parti, meliputi kos pengangkutan, penginapan dan keperluan lain seperti belanja makan.

KARTUN NIK AZIZ BERSIH
*Sibuk dok laung BERSIH tapi dah 22 tahun memerintah, air Kelantan masih lagi KOTOR!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.