Thursday, May 10, 2012

GAMBAR SYAITAN MENDAMPINGI NIK AZIZ BERJAYA DIRAKAM

Kepada Ibu mengandung, anak kecil dan individu lemah semangat serta ada sakit jantung DILARANG melihat gambar MENGERIKAN ini... Kejadian beberapa hari lalu telah membolehkan ahli PARANORMAL merakam gambar syaitan yang diseru Nik Aziz untuk menolong beliau dalam menjayakan politik PAS... dengan wajah MENGERIKAN syaitan itu turut dirakam mengungkapkan kata-kata MENGGERUNKAN sebagai petunjuk kepada Nik Aziz....

“Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahlah DAP, Syaitan pun saya boleh terima,” – YAB Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat, Mursyidul Am PAS dan Menteri Besar Kelantan, 23 Januari 1999.

Selepas menerima persahabatan dengan DAP atas alasan keikhlasan DAP menerima perjuangan PAS, sudahkah Nik Aziz mengadakan persahabatan dengan Syaitan kerana saya yakin, orang sehebat Nik Aziz, bila-bila pun Syaitan in mendampingi... INI DIA JAWAPANNYA WAJAH SYATAN NIRRAJIM INI TELAH DIRAKAM....

1 comment:

Unknown said...

wooooo x tdo mlm aq jwbnya.....mngerikan btul mka setan tu.....aiyoooo mama tman la saya tdo mlm ni tkut la....menyeramkan diulangi menyeramkan!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.