Wednesday, May 16, 2012

KISAH BABI KUNING CELAKA DI PERANTAUAN KACAU DATO SERI NAJIB

Kalau dah keturunan BABI LANCAU LAHANAT memanglah sifat binatang macam tu suka buat kacau dan huru hara. Apa CELAKA punya binatang ni ya tak puas hati sana sini... Tak suka serah kerakyatan Malaysia jangan jadi BABI PUKIMAK yang buat onar kepada negara.

CINA BABI

CINA BABI
Dua gambar diatas merupakan bangsa CINA BABI yang sememangnya merupakan penyokong DAP RACIST. Dua ekor CINA BABI inilah yang telah menjerit jerit didalam program Perdana Menteri Najib Razak di London yang mana Najib Razak terpaksa meminta mereka dua ekor anak BABI ini mendiamkan diri seketika untuk memulakan majlis.
Apa lagi yang bangsa CINA BABI DAP ini mahu? Jika benar mahu tawan Malaysia maka kita akan pastikan pada PRU 13 nanti. Dan harus diingat wahai anak anak Cina Babi diluar sana yang lupa asal usul untuk ingat perjuangan pemimpin MCA terdahulu yang membantu kaum cina di Malaysia untuk hidup aman dan damai.

DAP memang parti RACIST dan Gomo nak ingatkan kepada Cina Cina BABI yang biadap dan kurang ajar ini untuk lebih bersedia dimasa akan datang takut sungai yang mengalir akan dipenuhi darah dan mayat bergelimpangan sepertimana tragedi 13 Mei lalu.

Tidak suka kepada kerajaan BN sila tunjukkan melalui undi anda pada PRU 13 nanti. Tak perlu bertindak sebegini biadap memalukan Malaysia dipentas dunia. Dan harus anda anak cina BABI ingat jika anda Rakyat CHINA sudah pasti kelakukan anda ini akan diberikan pengajaran yang benar benar setimpal dan tidak mungkin anda mampu bernyawa lagi.

Untung Cina Malaysia kerana kerajaan MELAYU tidak sekejam Kerajaan CHINA tempat asal usul mereka.

Lagi Gambar Puak Babi Bershit
KLIK DISINI

Psssttt... Elok dihalau anak cina Babi dalam gambar tu berambus dari Malaysia.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.