Monday, December 12, 2011

PAKATAN RAKYAT TAK PUAS HATI DAN MAHU GELARAN DATUK DARI SULTAN SELANGOR


Lembu ni "bacul" dan "dayus" bagi bini main dengan SIVAJI d BOS Liwati, Babi ni kepala gangster kaut dan seleweng projek di selangor siap kacau JAIS dari jaga akidah umat Islam, Kuda ni "ratu BOGEL" dan "ratu KAFIR" sebab dipayung skandal seks bebas oleh Nik Aziz dan Muslimat PAS dan Anjing ni racist dan bertindak nak hapus serta samakan Islam dan Melayu dengan lain-lain siap potong babi 7 ekor merayakan kejayaan pilihanraya umum lalu.
 
Ada binatang paling celaka dan paling kuat jelous sebab Hasan Ali dapat Datuk ialah pendokong "wahid" dan bapak kristian di selangor... Kalimah Allah boleh dijual... usaha murtadkan Ummah Islam dihalalkan... kilang arak diberi tanah lebih luas... khhakkkk Tuuuui!

FIKIR LA... BINATANG-BINATANG MACAM NI NAK TERIMA ANUGERAH DATUK DARI DYMM SULTAN SELANGOR??? LAYAK KE!
 
Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah melahirkan rasa dukacita kerana mendapati ada pihak cuba mempolitikkan isu pemberian darjah kebesaran sempena hari keputeraan ke-66 baginda.

Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor Datuk Mohammed Khusrin Munawi berkata Sultan Selangor meneliti 2,068 permohonan yang diterima tahun ini, dengan keutamaan kepada pegawai kerajaan, polis dan tentera.

Beliau berkata daripada jumlah itu, hanya 113 penerima akan dianugerahkan darjah dan bintang kebesaran, yang terdiri daripada sembilan dari istana, 82 penjawat awam, lima dari badan bukan kerajaan dan 17 dari sektor swasta.

Ketiadaan penerima daripada orang politik disebabkan mereka belum memenuhi syarat untuk dikurniakan darjah dan bintang kebesaran negeri,katanya dipetik Bernama Online.

Katanya tidak ada calon daripada pakatan pembangkang atau Barisan Nasional yang akan dianugerah darjah dan bintang kebesaran kecuali satu anugerah kepada anggota Exco kerajaan negeri Datuk Dr Hasan Ali dari parti PAS.

Penganugerahan kepada Hasan disifatkan memberi keadilan kepada parti komponen PR (Pakatan Rakyat) kerana Selangor ditadbir kerajaan Pakatan Rakyat yang mengandungi tiga parti komponen iaitu Parti Keadilan Rakyat (PKR), DAP dan PAS,katanya.

Pada 2009, Sultan Selangor mengurniakan darjah kebesaran Seri Paduka Mahkota Selangor (SPMS) kepada Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang mewakili PKR, dan darjah Datuk Paduka Mahkota Selangor (DPMS) kepada Speaker Dewan Undangan Negeri Datuk Teng Chang Khim pada 2010.

Tahun ini, Sultan Selangor berkenan menganugerahkan DPMS kepada Hasan.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.