Monday, December 12, 2011

ANWAR IBRAHIM LIWATI MENGAMUK SEBAB TAK DAPAT NAIK KAPAL SELAM


Tindakan Kementerian Pertahanan membenarkan seorang penulis blog untuk menaiki kapal selam Scorpene mungkin menjejaskan keselamatan negara, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Blogger berkenaan yang menulis dengan nama samaran Papagomo, bagaimanapun tidak menyertai ketika KD Tun Razak membuat selaman membawa Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dan dua orang timbalannya - Datuk Mansor Othman dan P Ramasamy - di Langkawi Jumaat lalu.


Walau bagaimanapun, menurut Anwar kehadiran penulis blog pro-Umno di kapal selam Scorpene itu mungkin telah menyebabkan keselamatan negara dikompromi.


Sejak dua hari lalu, Papagomo telah menulis di blognya bahawa beliau adalah "blogger pertama belayar di atas kapal selam Scorpene KD Tun Razak".


Dalam pos blognya semalam, beliau mengakui berada di kapal selam itu selama kira-kira lima jam, dan telah menemubual anak-anak kapal perkara-perkara berhubung kapal selam berkenaan yang dipercayai adalah rahsia negara.


Sambil memidas, penulis blog yang disifatkan oleh Anwar sebagai tali barut Umno, katnya, mereka bertindak seolah-olah tidak perlu mematuhi mana-mana undang-undang negara.


Anwar yang juga ketua umum PKR berkata demikian kepada pemberita pada majlis makan malam amal parti itu di Straits Quay Pulau Pinang, malam tadi.


Apabila diberitahu bahawa wartawan, selain wartawan Bernama dan TV3, media lain dihalang daripada menyertai rombongan itu, Anwar berkata perkara itu membuktikan kata-katanya bahawa ada orang yang di atas undang-undang".


"Semua serangan keji yang dilakukannya (Papagomo) ke atas orang lain kerana sedar dirinya di atas undang-undang," kata Anwar.


Justeru, kata Anwar, kehadiran Papagomo di sekitar kapal selam berkenaan merupakan satu isu penting bagi pihak pembangkang ketengahkan kerana keselamatan negara mungkin telah terjejas.


Beliau mendesak pihak polis supaya segera menyiasat perkara itu. 



 

KALAU JELOUS NAK NAIK CAKAP JELAH... TAPI KALAU ANWAR IBRAHIM NAIK AKU LAGI BIMBANG SEBAB TAKUT DIA NI AGEN ISRAEL KE, AMERIKA KE, SINGAPURA KE... HABIS DIA BAWAK MASUK GAJET RAKAM TEKNOLOGI KAPAL SELAM TU... LAGI BAHAYA BERBANDING PAPAGOMO HA HA HA... 

LAGIPUN PAPAGOMO MEMBANTU UNTUK MENANGKIS DAKYAH "BODOH" PEMBANGKANG YANG KONON KAPAL SELAM TLDM "TIDAK BOLEH MENYELAM" DAN " REPUT KETINGGALAN ZAMAN"... JANGAN HAIRAN... BIASALAH PAKATAN MEMANG RAJA FITNAH!

MUNGKIN JUGA ANWAR MASIH BERDENDAM SEBAB PAPA GOMO DEDAH VIDEO DIA BERZINA DENGAN "CHINA DOLL" TU DIA BERBULU JE KALAU PAPAGOMO DAPAT "LEBIH" BERBANDING DIA... SUDAHLAH ANWAR JANGAN BANYAK MULUT... TU KES LIWAT KASI SETTLE DULU!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.