Friday, December 2, 2011

HANGAT KESALAHAN TEKS UCAPAN PRESIDEN UMNO SEMALAM

Berlaku kesilapan pada teks Ucapan Presiden sama ada ia disengajakan atau tidak sedari oleh semua orang PELIK! yang ditandakan adalah kesalahan yang dikesan



Ucapan Presiden UMNO

80. Kita bukan seperti pihak lawan. Contoh pertama, Parti A, jawatan Ketua Umum, sudahlah tidak dipilih secara demokratik, lebih berkuasa pulak dari Presiden parti. Contoh kedua, Parti B sebuah parti yang memakai gelar demokrasi, namun, langsung tidak demokratik.  Apakah demokratik namanya kalau perwakilan cawangan memilih 20 orang ahli jawatankuasa pusat dan kemudian ahli jawatankuasa pusat tersebut pula, memilih kepimpinan tertinggi parti? Ini jelasnya, tidak sama sekali mencerminkan kehendak ahli terbanyak.

81. Manakala contoh ketiga, adalah
Parti C, yang kononnya memperjuangkan negara kebajikan. Lahawlawala...., jawatan Mursyidul Am pun, tampaknya tidak diundi secara demokratik, tetapi ternyata lebih berkuasa dari Presiden. Sama jugak dengan Parti A. Tambahan lagi Parti A itu, suami, Ketua Umum, isteri, Presiden, anak perempuan sulung, Naib Presiden, Timbalan Presiden pulak.....hrmm...tak payah lah kita cerita.

AYAT SEBENAR SELEPAS PEMBETULAN

80. Kita bukan seperti pihak lawan. Contoh pertama, Parti KEADILAN Rakyat, jawatan Ketua Umum, sudahlah tidak dipilih secara demokratik, lebih berkuasa pulak dari Presiden parti.

Contoh kedua, Parti DAP sebuah parti yang memakai gelar demokrasi, namun, langsung tidak demokratik.  Apakah demokratik namanya kalau perwakilan cawangan memilih 20 orang ahli jawatankuasa pusat dan kemudian ahli jawatankuasa pusat tersebut pula, memilih kepimpinan tertinggi parti? Ini jelasnya, tidak sama sekali mencerminkan kehendak ahli terbanyak.

81. Manakala contoh ketiga, adalah
Parti PAS, yang kononnya memperjuangkan negara kebajikan. Lahawlawala...., jawatan Mursyidul Am pun, tampaknya tidak diundi secara demokratik, tetapi ternyata lebih berkuasa dari Presiden. 

Sama jugak dengan Parti KEADILAN Rakyat. Tambahan lagi Parti KEADILAN Rakyat itu, suami, Ketua Umum, isteri, Presiden, anak perempuan sulung, Naib Presiden, Timbalan Presiden pulak.....hrmm...tak payah lah kita cerita.

Pada Pembuat Teks Ucapan Presiden UMNO kena hati-hatilah... tak ada dalam Malaysia PARTI A or B or C yang ada adalah sekumpulan parti yang sekarang tengah menghuruharakan negara PAS, PKR dan DAP....

Apa nak takut lagi.... ke memang UMNO tak ada telok? bertimbun-timbun dan berbakul kena fitnah secara terus... hal sebenar pun nak berlapik-lapik, cover... cakap je TERBUKA perangai DAP, PAS & PKR biar semua rakyat malaysia tahu betapa "bacin" dan "busuk" tembelang mereka selama ini...

1 comment:

Anonymous said...

BEST! terus terang lagi baik dari sembunyi-sembunyi ha ha ha

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.