Thursday, August 4, 2011

PANAS BERAHI : ANAK PEMIMPIN PKR SEPARUH BOGEL


Anak Azmin Ali Kata Sumber Rapat
Gomo pun tak tahu kesahihan berita ini namun mengikut sumber rapat Keluarga Azmin sendiri gambar ditas ini adalah gambar anak beliau. Emmm anak yang mana tak pasti lah tapi yang pasti diantara semua anak Azmin Ali tu seorang adalah Anwar hasil Benih Anwar Ibrahim dan Shamsidar.


Mungkin ramai tidak mengetahui kisah sebenar antara Anwar Ibrahim dan Shamsidar Isteri Azmin Ali. Jadi apa kata kita baca artikel dibawah ini sebagai pedoman pada mereka yang waras dan kita masing masing menilai segala yang dinyatakan dalam artikel X-Files ini:

PANAS - Gambar Anak Pemimpin Politik PKR Tersebar Dalam Aksi Berbikini


Perbicaraan kes penyalahgunaan kuasa Anwar Ibrahim pada tahun 1998, dikejutkan dengan pendedahan bukti daripada pihak pendakwaraya, Lim Kong Boon, seorang ahli kimia forensik, yang memberitahu Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur bahawa terdapat kesan-kesan tompokan air mani Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin pada tilam yang dirampas dari sebuah unit apartmen mewah Tivoli Villa.

Lim Kong Boon, saksi pendakwa ke 21 berkata, beliau menemui kesan air mani tersebut setelah menjalankan ujian DNA ke atas 13 tompokan yang terdapat pada tilam tersebut. Lim menerangkan bahawa beliau membuat perbandingan profil yang diambil daripada contoh darah Anwar dan Shamshida yang merupakan isteri bekas Setiausaha Sulitnya, Mohd. Azmin Ali.

TILAM yang dirampas oleh polis dari Tivoli Villa dibawa keluar dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpursebagai bukti menunjukkan terdapat kesan air mani Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin.

Lim memberitahu, hasil kajian DNAnya, 13 tompok air mani itu sesuai dengan contoh darah Anwar Ibrahim dan Shamshida Taharin.

DR. DUNCAN Colin Woods (kiri) bersama peguam Anwar S. N. Nair dan Dr. Henry Roberts (kanan) dua pakar DNA luar negara yang diupah Anwar untuk mencabar kajian DNA Lim Koon Bong, pakar forensik kimia Malaysia. Tetapi kedua-duanya gagal mempertikaikan hasil dapatan DNA pakar forensik Malaysia itu.

Walaupun Anwar membawa dua pakar DNA dari luar iaitu Dr. Henry Roberts dari Australia dan Dr. Duncan Colin Woods dari Britain, tetapi keshahihan DNA milik Anwar dan Shamshida kesan air mani di atas tilam itu tidak dapat disangkal.

Menurut Musa Hassan, Penolong Kanan Pesuruhjaya Polis (SAC) 1,(sekarang Ketua Polis Negara) berkata, tilam dan bantal itu dirampas dari apartmen mewah Tivoli Villa pada 10 Julai 1998.

Skandal Anwar didedahkan oleh pemandu Shamshida


Orang pertama yang mendedahkan wujudnya skandal Anwar-Shamshida adalah pemandunya sendiri iaitu Azizan Abu Bakar.

Menurut Azizan, dia sendiri menjadi saksi yang memandu dan menurunkan Shamshida di Cafe Guana di Bangsar Shopping Complex pada setiap kali pertemuan dengan Anwar. Kemudian sebuah kereta mewah, Daimler WBV 37, akan menjemput Shamshida.

Kereta Daimler WBV 37 itu adalah Dato Nallakarupan(Eksekutif Director Magnum Corporation). Kebiasaannya, pada setiap hari Rabu (selepas mesyuarat kebinet), Anwar memberi alasan kepada isterinya (Wan Azizah) dan polis pengiring supaya tidak mengiringinya kerana dia mahu bermain 'tenis' dengan Dato Nalla di Bukit Kiara. Anwar yang menaiki kereta Daimler yang dipandu oleh Dato Nalla itu akan menjemput Shamshida di Bangsar Shopping Complex dan seterusnya membawa mereka ke kondominium mewah di Trivoli Villa, Bangsar.

Kondominium Tivoli Villa adalah kepunyaan Datuk Lim Thian Kiat (T.K.Lim), Pengarah Multi Purpose Holding Berhad (MPHB). Datuk T. K. Lim juga merupakan pemilik syarikat judi Magnum Corporation, tempat Dato Nalla menjadi Director Eksekutifnya. Datuk T.K.Lim telah menyerahkan kunci dua unit Tivoli Villa kepada Dato Nalla untuk kegunaan peribadinya. Dua unit tersebut adalah di 2-5-13 dan 2-5-14, di Tingkat 5, Blok 2 Tivoli Villa, tempat Anwar dan Shamshida didakwa melakukan seksual.
Azmin Ali bersama isterinya Shamshida Taharin
Pada 30 Jun 1997, sekitar jam 5.00 petang, Ummi Hafilda telah menerima panggilan daripada Azizan Abu Bakar untuk memberitahu berlakunya hubungan curang antara Anwar dan kakak iparnya.
Ummi telah menelefon abangnya Mohd Azman Ali dan rakan karibnya, Puan Zamrah Lajis untuk ikut serta. Ummi, Azman dan Puan Zamrah telah pergi Bangsar Shopping Complex . Di sana, mereka nampak dengan mata mereka sendiri, Shamsidar menaiki kereta Daimler WBV 37, kepunyaan Dato Nalla. Kemudian mereka mengekori kereta Daimler itu yang menuju ke Kondo Tivoli Villa, Bangsar.
Ummi telah menelefon Puan Normala, kawan karibnya yang menjadi penghuni di Tivoli Villa itu untuk meminjam pas kebenaran masuk/pelekat kereta kondominium itu. Di Tivoli Villa, mereka nampak Shamshida dibawa oleh Dato Nalla memasuki tingkat 5, blok 2, kondominium mewah yang disebut dalam mahkamah sebagai tempat berlakunya hubungan seksual antara Anwar dan Shamshida.

Shamshida keluar dari Kondo Tivoli itu pada jam 7.40 malam, dengan keadaan yang lemah longlai. Satu rakaman foto telah diambil dan diserahkan kepada polis Bukit Aman. Kemudian kereta Daimler Dato Nalla akan menghantar semula Shamshida ke Bangsar Shopping Complex tempat Azizan Abu Bakar pemandu Shamsidar sedang menunggu.


DNA bukan darah Afifah ?


Sebelum ini mahkamah telah diberitahu ujian DNA ke atas darah Farah Afifah mengesahkan Anwar bukan bapa sebenar kepada kanak-kanak itu. Tetapi terdapat cerita menarik di sebalik insiden ini.

Menurut maklumat yang sahih, Anwar telah campur tangan mengarahkan Musa Hassan, pegawai penyiasat kes Anwar melarang Farah Afifah dibawa ke Bukit Aman untuk mengambil sampel darahnya, sebaliknya Anwar mengatakan kepada Musa, terima apa sahaja darah yang telah diberikan oleh Shamshida.

Dalam masa yang sama Shamshida dikatakan telah berjumpa dengan doktor kenalan Anwar dan mengambil darah anak perempuan sulongnya bernama Farah Shazliyana. Darah Farah Shazliyana itu kemudiannya diserahkan kepada pihak polis.

Bermakna ujian DNA yang kononnya dikatakan sampel darah Afifah, bukanlah darah kanak-kanak itu sebenarnya, tetapi darah anak sulong Shamshida, Farah Shazliyana.

Dikatakan doktor kawan Anwar itu telah membuat pengakuan menyesal di atas tindakannya yang telah melanggar profesional kedoktoran dengan menipu darah semata-mata untuk menyelamatkan kawan.

Sebenarnya, sepanjang penyiasatan kes skandal Anwar-Shamshida, terdapat banyak campurtangan Anwar sendiri. Misalnya pada 2 September 1998, pada tarikh Anwar dipecat daripada Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar masih lagi memanggil dan memberi arahan kepada Musa Hassan mempersoalkan tindakan pegawai penyiasat itu menyelidik lebih lanjut kes tersebut.

Musa Hassan memberitahu Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur bahawa beliau telah dipersoalkan oleh bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana ingin mengambil pernyataan saksi-saksi berhubung tohmahan kegiatan seksual dan homoseksual terhadapnya.
Musa berkata, beliau telah dipanggil oleh Anwar ke pejabatnya di Jabatan Perdana Menteri kira-kira pukul 12.20 tengah hari pada 2 September tahun lalu.
Dalam pertemuan itu, menurut Musa, Anwar menyatakan kepada beliau, apa gunanya beliau memanggil saksi-saksi untuk merakamkan pernyataan mereka kerana Ummi Hafilda Ali dan Azizan Abu Bakar telah menulis surat kepadanya menafikan tohmahan-tohmahan kegiatan seksual dan homoseksual yang dilakukannya. Klik di sini
Pada 30 Ogos 1997, Anwar juga telah mengarahkan Musa Hassan untuk menghentikan siasatan lanjut mengenai surat layang berkaitan salah laku seks dan homoseksualnya bertajuk ''Talqin Terbuka Untuk Anwar Ibrahim''. Arahan Anwar kepada Musa itu dibuat di hadapan Datuk Ismail Che Rus dan Peguam Negara Tan Sri Mohtar Abdullah di pejabatnya di Jabatan Perdana Menteri. Klik di sini , di sini dan di sini

Musa Hassan juga menunjukkan tiga pucuk surat yang ditulis dan dihantar kepadanya oleh peguam bela Anwar, Raja Aziz Addruse, yang menolak permohonan pihak polis untuk mendapatkan contoh-contoh darah dan juga pemeriksaan anggota badan tertuduh berhubung siasatan dakwaan perihal salah seks terhadapnya. Klik di sini

Tilam di Tivoli Villa telah dirampas pada 10 Julai 1998, tetapi Anwar enggan memberi kerjasama pengambilan sampel darahnya sehingga 23 Oktober 1998, meskipun permohonan polis dibuat beberapa kali. Hanya pada 28 September 1998, barulah Anwar membenarkan darahnya diambil. Itupun untuk tujuan HIV. Klik di sini

Begitulah contoh-contoh keengganan dan salah guna kuasa yang telah dilakukan oleh Anwar sepanjang memegang jawatan sebagai TPM dan selepas berstatus bekas TPM. Maka tidak hairan, Anwar bekeras dan melarang sama sekali Afifah dibawa ke Bukit Aman untuk diambil ujian darahnya.


Psssttt..... Kalau Affifa bukan anak Anwar Ibrahim kenapa Anwar Ibrahim cukup sayang pada Affifa?

Artikel : PAPAGOMO

3 comments:

pemerhati said...

budak ni jenis kuat $#* macam Anwar dan Shamsidar jugak ni kot... yelah mana tak tumpah kuah aklau tak ke nasi... tak hairan kalau jadi HANTU he he he

Anonymous said...

BAHAYA anwar terliur nanti ha ha ha... kan afifa bukan anak dia... buat mistress boleh pe... he he he... tak dapat mak anak pun boleh he he he... amacam anwar? ada berani?

Anonymous said...

Emm...entahlah labu!!penting ker!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.