Thursday, August 18, 2011

DARI HARAM GEREJA DUMC JADI HALAL : RONNIE LIU ARAH MBPJ KELUAR SURAT KELULUSAN BERTARIKH OPERASI JAIS




Dalam minggu minggu ini Gomo sendiri yang mempunyai saudara mara berugama Kristian disebelah Wife turut mengundang risiko dalam kehidupan kekeluargaan. Gomo akui bahawa artikel dan kenyataan yang Gomo keluarkan sedikit sebanyak mengundang kurang rasa senang dari keluarga sebelah Isteri. Namun apakan daya dalam perjuangan menegakkan Islam ditanah Melayu ini dan berjuang bersama umat Islam lain dalam menyelamatkan lebih ramai umat Islam dimurtadkan soal keluarga harus diketepikan.


Ini lah perjuangan yang wajib dilaksanakan oleh seorang umat Islam dan ianya mesti dilakukan dengan cara apa sekalipun.



Malam tadi Gomo menerima satu SMS dari pihak dalaman MBPJ yang menyatakan bahawa Ronie liu DAP telah mengarahkan MBPJ mengeluarkan surat kelulusan Bangunan DUMC pada tarikh Operasi JAIS lakukan.


Kesahihan maklumat yang Gomo perolehi tersebut belum lagi dapat disahihkan memandangkan sehingga kehari ini Gomo dan tentunya ramai lagi rakyat Malaysia khusunya umat Islam ingin mengetahui
apakah Status bangunan tersebut yang sebenarnya. Apakah telah diluluskan sebagai sebuah Gereja ataupun hanya pusat komuniti yang belum mempunyai CF.


Namun demikian Gomo masih lagi berpegang kepada kenyataan dibawah ini yang mana menyatakan:
Menurut Penolong Pengarah Kawalan Bangunan MBPJ, Nurul’ Ain Abdul Rahman, berlaku salah guna permohonan yang diberikan oleh pihak pentandbiran apabila DUMC membina gereja ditempat yang tidak dibenarkan.

“Kalau ikut permohonan yang mereka (DUMC) minta kita, ialah pembinaan pusat komuniti bukan gereja. Di sini berlaku salah guna permohonan dan boleh dikenakan tindakan,”
Sumber Mstar Online

Dalam kenyataan ini jelas menunjukkan kepada kita semua bahawa memang terdapat keraguan yang munasabah yang mana menyebabkan MBPJ GAGAL melaksanakan kewajipan mereka sebagai agensi yang melaksanakan undang undang PBT. Apakah sebab yang memaksa MBPJ masih lagi GAGAL bertindak ke atas bangunan DUMC?


KLIK IMEJ


KLIK IMEJ

Laporan Dokumen diatas ini menjadi topik hangat dikalangan pemimpin Pakatan Pembangkang dan tentunya yang paling mendapat kesan adalah pimpinan DAP kerana setakat ke hari ini masih belum ada apa apa kenyataan yang dikeluarkan oleh Ronie Liu dan Teresa Kok berhubung campur tangan mereka keatas Operasi SITA sebagaimana yang dimaklumkan dalam dokumen diatas.

Khalid Samad membuat laporan Polis kerana dokumen ini namun tidak bagi mereka pimpinan DAP Selangor. Kenapa mereka berdiam diri dan kenapa tidak membuat laporan Polis yang sama sepertimana Khalid Samad lakukan?


Anti Jawi (Islam)

Gomo nak minta pihak MBPJ mengambil tindakan menyita bangunan DUMC ini kerana telah jelas terbukti bangunan tersebut disalahgunakan sebagai sebuah gereja. MBPJ harus tahu bahawa tugas mereka sebagai PBT adalah melaksanakan Undang Undang Majlis Daerah Tempatan dan dengan kesalahan serius DUMC ini adalah tidak boleh sama sekali pihak MBPJ menutup mata sepertimana mereka menutup mata ke atas kedia kedai Urut yang dimonopoli Ronie liu.

Namun demikian tidak mustahil jika Gomo katakan jangan kita terkejut dalam sehari dua ini pegawai MBPJ membuat sidang media dengan menyatakan bahawa bangunan DUMC adalah SAH dan telah memperolehi sijil CF. Ini tidak pelik kerana campur tangan dari mereka yang sudah pasti menjadi tangan Ghaib dalam isu ini.Itulah MBPJ yang sebenarnya yang sudah dijadikan Boneka pimpinan Pakatan Rakyat Selangor.


Terkini isu yang turut sama mengundang bala dalam soal akidah kita umat Islam yang mana turut mengaitkan pemimpin DAP:

“‘Mereka menyanyikan lagu Yes, I know Jesus loves me dengan begitu bersemangat lagi. Mereka juga menyanyikan lagi Hari Ini Ku Rasa Bahagia yang memuji Nabi Isa sambil menunjukkan isyarat tangan simbol salib. Saya terkejut bagaimana murid-murid ini boleh menyanyikan lagu-lagu itu?
“Malah mereka juga boleh bercerita kisah-kisah Nabi Isa dengan lancar sekali serta mengenai kisah Nabi Isa disalib.”
Itulah antara pendahuluannya kepada saya. Anak-anak murid cikgu ini adalah anak-anak Melayu miskin yang tinggal di kawasan setinggan di Jalan Klang Lama dalam kawasan Parlimen Seputeh.
Setiap hari Ahad, anak-anak miskin Melayu beragama Islam ini akan ke kelas tuisyen yang diberikan percuma oleh sekumpulan pemuda-pemudi bukan berbangsa Melayu di kawasan itu. Pemuda-pemudi itu dikatakan pendakwah Kristian yang menjalankan kelas-kelas percuma untuk kanak-kanak itu.
Read More Dari Dato Zaini Utusan KLIK DISINI

Seputeh


Sekali lagi Teresa Kok yang Gomo nak nyatakan disini memandangkan Parlimen Seputeh adalah dibawah seliannya dan dalam isu DUMC beliau juga dikatakan terlibat sama mengikut dari laporan dokumen tersebut.



Nea Reima Mareana binti Mahadzir (900906-02-5778)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar
Ina Reima Fitriza binti Mahadzir (850714-71-5018)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ade Andrian Putra bin Mahadzir (940227-02-5609)
Pelangi Damansara, Persiaran Surian, Petaling Jaya

BUKTI 3 ADIK BERADIK DALAM

MAJLIS MURTAD DI GEREJA HARAM DUMC


Semoga umat Islam terutama Ibu Bapa dapat menjaga akidah anak anak anda dari hanyut dalam keindahan yang DAP lakukan. Soal Akidah kita sebagi umat Islam bukanlah pekara yang boleh dibuat main main.
 
Gomo sendiri walaupun keluarga sebelah wife berugama Kristian namun tidak pernah sama sekali membuat pekara yang tidak sepatutnya dilakukan sebagai umat Islam. Ini pekara pokok dalam menjaga akidah kita sebagai orang Islam dan ianya tidak boleh dikrompomi sama sekali.

Merosakan Akidah Umat Islam

Waktu ini Gomo menulis artikel ini Gomo turut mengajak Wife Gomo memahami apa yang Gomo nak sampaikan kepada pembaca dan Gomo juga minta Wife Gomo menjawap segala persoalan yang ditanya oleh sanak saudara Wife yang berugama Kristian.

Malaysia ini ugama Rasminya adalah ISLAM, Agama lain juga dibenarkan namun usahlah berlebihan sehingga memurtadkan umat Islam terutama nya Golongan Bangsa Melayu yang ada di Malaysia ini.



Lahir sahaja Melayu di bumi bertuah ini Agama nya adalah Islam
dan tidak ada satu pun orang Melayu yang lahir dalam Surat Beranak nya tertulis:


*Bangsa MELAYU

*Agama KRISTIAN @ HINDU @ BUDHA


Semoga pihak pihak Kristian dan agama lain menghormati Islam di Malaysia kerana jika anda berterusan dengan keadaan ini maka percayalah akan ada pekara Buruk yang bakal berlaku.



Psssttt.....Waktu anda baca ni Gomo dah tiada di Malaysia kerana lari ke luar negara ekoran Laporan Polis yang dibuat oleh pemimpin Pakatan. Gomo lari ke negara Turkey mengikut jejak langkah Anwar Ibrahim....he he he

Sumber Artikel : http://www.papagomo.com/

BREAKING NEWS - Atas Arahan Exco Negeri Bangunan Gereja DUMC Diluluskan MBPJ

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.