Thursday, August 18, 2011

AWAS! PEMIMPIN PKR SEBAR FITNAH BULAN PUASA

Sekarang ni tak kira bulan Ramadhan ke tidak, fitnah semakin menjadi-jadi. Pengeluaran dokumen palsu yang bertujuan untuk memfitnah dilakukan dengan selamba tanpa mengenal dosa pahala. Terbaru, di dalam laman sosial Twitter, Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR Pusat, kelihatan cuba bersekongkol dengan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida "Mak Lampir" Kamaruddin untuk memfitnah Jabatan Imigresen. Lihat "tweet" di bawah:

Konon-kononnya Jabatan Imigresen mengeluarkan satu dokumen sumpah bertujuan semasa dalam proses pemutihan, seorang PATI dikehendaki membaca dokumen berkenaan dan bersumpah untuk menyokong BN/UMNO. Dokumen yang dimaksudkan adalah seperti berikut:


Hak alaaa. Agak-agaklah kalau hendak menipu sekalipun. Dokumen di atas Budak Taska pun pandai taip dan "print". Keduanya, ingat semua Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) yang masuk ke dalam negara ini beragama Islam ke nak kena bersumpah Wallahi, Wabilahi, Watallahi. Cuba lagi Rafizi dengan penipuan anda seterusnya.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.