Thursday, August 18, 2011

LIM KIT SIANG DAN DAP CACI JAIS "GESTAPO" KERANA GAGALKAN USAHA MURTADKAN UMAT ISLAM

Salam Perjuangan...

Siapa DAP nak campur tangan hal ehwal ISLAM... sampai gelar JAIS "GESTAPO"??? 

Abis tindakan DAP yg terus menerus "persoal" dan "cabar" hak keistimewaan dan Agama ISLAM selayaknya digelar apa??? CELAKA? LAHANAT? BABI? LANCAU? PUKIMAK?

Semua org boleh fikir... sekarang fikirkan betapa CELAKANYA DAP ini... dan pada aku yg lebih CELAKA adalah ORANG ISLAM yg mengaku hebat agama... pejuang islam... tok lebai... Ulama (Ular Dalam Semak) tapi... alamak "BUTA HATI"...

Bukan nak perjuangkan Islam sebaliknya... jual, lacur dan gadai ISLAM demi menjaga hati KAFIR HARBI walaupun dah terang-terang usaha meMURTADkan ummah berlaku... 

Apapun kepada ummat yg sayang dan cinta... dengan sebenar-benar cinta dan sayang kepada ALLAH & RASUL serta Agama suci ISLAM bersedialah membuat pilihan... Akidah ummah perlu dipertahankan walau dengan Nyawa & Darah seperti kata Nasaruddin Tantawi....

ALLAHUAKBAR!


17 Ogos 2011, "semberono" begitulah kata Muhammad Hazim (Presiden Persatuan Mahasiswa Islam UPM) yang menyifatkan pihak berwajib (JAIS) memasuki gereja secara semberono. Malah menyatakan pula umat Islam yang terlibat dalam gereja tersebut telah dihukum tanpa bukti. Apakah pelajar ini tidak menonton video yang dirakam JAIS (lihat sini) dan tidak melihat sendiri soalan-soalan kuiz yang melampaui batas agama dalam gereja tersebut dan sanggup melihat sahaja ayat-ayat eksklusif untuk Islam dinyanyikan dalam gereja? Apakah pelajar ini sudah dirasuk oleh ideologi PAS yang begitu tebal hingga meletakkan sokongan terhadap parti melebihi kepentingan agama?


Atau telah terpengaruh dengan kata-kata Penasihat DAP, Chen Man Him ini. Ideologi yang bersifat sosialis, radikal terhadap Islam dan menghina kedudukan Islam sebagai agama bagi Persekutuan dalam Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan. Malah menuduh JAIS sebagai "Gestapo" pula. DAP sebenarnya yang berperangai "Gestapo", apakah kita sudah lupa kelakuan seorang ADUN DAP pada 6 Januari 2011? (baca sini). Mengusir warganegara Malaysia balik India dan berlaku kejam pada peniaga.

DAP lebih Gestapo kerana mengusir peniaga di Pulau Pinang (
baca sini). DAP lebih Gestapo dan kurang ajar bila menggelar orang lain dengan panggilan monyet (baca sini). Menggelar orang Cina lain yang tidak separti dengan mereka dengan panggilan haiwan (baca sini). Lebih kejam bila DAP mahu mengusir orang Melayu terus dari Balik Pulau (baca sini). Apakah tindakan-tindakan ini masih lagi dianggap sebagai sesuatu yang tidak semberono? Mahasiswa yang mengetuai persatuan pelajar Islam perlulah ada prinsip dan pendirian sendiri. Memalukan nama Islam dan mahasiswa jika mengikut telunjuk DAP, PAS dan PKR. 

Berikut adalah entri bertajuk "Menyelusuri akar masalah isu JAIS serbu gereja" yang ditulis oleh Nur Hasanah Hamzan, Exco Penerangan dan Penerbitan, Majlis Perwakilan Pelajar, Universiti Putra Malysia pada 14 Ogos 2011. Dalam entri tersebut Hasanah mempersoalkan aspek adab dan nilai dalam serbuan JAIS tersebut. Apakah beradab mereka yang menyerbu pintu pejabat HEP hingga pecah? (baca sini). Malah video ini lebih menyerlahkan adab dan sopan Pro Mahasiswa bila berunding dan bertoleransi dengan pihak lain (lihat sini).

Mengapa Pro Mahasiswa perlu mempertikaikan serbuan yang dilakukan oleh JAIS untuk menyelamatkan 12 orang Islam daripada murtad? Mengapa Pro Mahasiswa UPM tidak kecam soalan-soalan kuiz yang diedarkan dalam Dream Centre terbabit? Mengapa tidak kecam campurtangan Exco bukan Islam dalam menghalang serbuan terbabit? Takut hendak kecam kerana Pro Mahasiswa sudah berada di bawah telunjuk wakil-wakil rakyat pembangkang di luar. Biarpun ada orang Islam mahu dimurtadkan, Pro Mahasiswa masih lagi boleh bertoleransi. Suara pelajar apa jika berpandangan sebegini. Pro Mahasiswa hendak ikut telunjuk DAP juga? 

Artikel asal dan sumber : http://anginperubahan.blogspot.com

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.