Thursday, August 18, 2011

INGATAN KEPADA UMMAT ISLAM : FIRMAN ALLAH SWT BERKAITAN MURTAD

Sesungguhnya gejala murtad ini perlu dilihat sebagai satu bentuk ancaman yang sangat membahayakan akidah masyarakat dan membawa kepada kehancuran umat Islam. Firman Allah SWT dalam Surah Al Imran, ayat 85 :


Moga umat Islam dapat bersatu untuk mencegah isu murtad ini. Apa salahnya semua umat Islam berdiri teguh menyokong tindakan JAIS tersebut. 
 
Tatkala semua Exco bukan Islam (Teresa Kok, Ronnie Liu, Elizabeth Wong) bersatu mempertahankan penyebaran Kristian, orang Islam pula tidak sependapat dalam isu ini. 
 
Ruginya ada parti yang masih lagi meletakkan kepentingan parti melebihi kepentingan agama (baca sini). Perangkap itu dibuat oleh PAS sendiri yang meletakkan ego parti melebihi usaha mempertahankan agama. Moga seluruh umat Islam bersatu dalam isu ini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.