Thursday, September 14, 2017

MAHATHIR SEKELUARGA HADIR HIMPUNAN BERSAMA PENYOKONG COMANGO AKA LESBIAN GAY BISEKSUAL DAN TRANSEKSUAL ( LGBT)

Mahathir aka TOP DOG A/L kepada iskandar kutty bersama isteri dan anak cucu telah bersoSIAL Ahad lepas dalam perhimpunan yang dinamakan Wanita Bantah Politik Toksik bertempat di SOGO berintipatikan perjuangan Comango antaranya selera seks bebas, 'equality in marriage', kesaksamaan gender dan pelbagai lagi yang dipaparkan jelas menerusi banner, poster dan plakad mereka. 
 
Pada yang buta, jahil dan tak tahu COMANGO ini RINGKASNYA kenapa ia perlu DITENTANG!!!

1. Comango ini menggesa kerajaan Malaysia untuk menandatangani International Covenant on Civil & Political Rights (ICCPR) yang mana mengandungi "the rights of religious freedom" (kebebasan beragama). Kebebasan untuk memilih agama atau kepercayaan termasuk hak seseorang untuk menukar agama yang dianuti. Tuntutan yang dibuat oleh penyokong kuat Pakatan Harapan, Dato Ambiga S dan Comango ini jelas sekali bertentangan dengan Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan, iaitu Islam adalah agama bagi Persekutuan.

2. Menggesa kerajaan menandatangani juga International Covenant on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination (ICERD). Implikasi perkara ini akan mengheret kepada isu perkauman dan mencabar status quo yang melibatkan kedudukan orang Melayu dan Islam di Malaysia. Jelas sekali bertentangan dengan Perkara 153, Perlembagaan Malaysia dan semangat kontrak sosial.

3.  Menggesa  kerajaan untuk mengiktiraf hak-hak Sexual Orientation and Gender Identity (SOGI) terutamanya hak-hak lesbian, gay, biseksual, transgender (LGBT). Tuntutan ini turut merangkumi kepada menuntut amalan kebebasan orientasi seksual songsang dengan hukum alam, termasuk memberi kebenaran untuk mengiktiraf perkahwinan sesama jenis.

SANGGUP MAHATHIR SEKELUARGA MENYOKONG DAN BERSEKONGKOL DENGAN GERAKAN SONGSANG DAN MENJADI PENDOKONG LGBT INI!!! 
 
APA SUDAH TIDAK DAPAT MEMBEZAKAN KEBATHILAN LAGI KAH AKIBAT GILA DAN KEMARUK KUASA SAMPAI SANGGUP GOLONGAN LAKNATULLAH INI???

MAHATHIR TAK MALU KAH ANAK DAN CUCU DILIHAT PENDOKONG KUAT LIBERALISME, PURALISME DAN LGBT???
 
Gambar Anak Bini dan Cucu bersama menyokong Atok Nyanyuk Mudah Lupa
ditemani geng LGBT sehati sejiwa muuahhhh!!!!
 

ADA JUGA GERAKAN ISLAM YANG HADIR... TAK TAHULAH DIPERKUDA KE? DITIPU KE? OR DENGAN RELA HATI TERJEBAK!!!! BODOH SANGAT KE ABIM DAN IKRAM NI???

ANTARA POSTER, PLAKAD DAN SLOGAN MEMPAMERKAN TUNTUTAN BERBAUR COMANGO DAN MENYOKONG LGBT!!!
 

2 comments:

Anonymous said...

Kesian tengok keluarga Mahathir ni..., Mcm mana boleh jadi penyokong kuat lbgt...kubur sudah panggil Mari...

annis humairah said...

Apa sebenarnya nie? Confused.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.