Friday, October 15, 2010

KIAMAT BUAT ANWAR - TIADA JALAN LAIN KECUALI LARI

Salam Perjuangan,

Hari kiamat buat Anwar Ibrahim sudah semakin hampir... lewat malam tadi telah berlangsung perjumpaan sulit Anwar dan pasukan "ThinkTank" beliau... bukan sahaja rakyat Malaysia... wah warga asing pun ada... penulis bermimpi... hebat Anwar...

Perjumpaan tergempar ini adalah bagi merangka strategi terbaru berhadapan Rahimi, Rashid dan Saiful... serta bagi meneutralkan serangan bekas anggota PKR yang di cop pengkhianat yang diketui Ezam... yang paling penting ditekankan adalah "escape plan" jika Anwar tewas dan gagal dalam pertuduhan kes liwatnya... rundingan dengan beberapa negara akan diteruskan dengann lebih serius bagi membolehkan Anwar lari mendapatkan perlindungan nanti...

"Grand Master Design" yang telah direka bagi menakluk Malaysia menjelang PRU 13 perlu turut memasukkan ubah suai alternatif jika perlu untuk Anwar meneruskan perjuangan menjatuhkan kerajaan UBN dari luar negara selepas lari dari malaysia... ha ha ha... hebat macam tengok cerita spy pulak...

jelas keadaan semasa tidak lagi memihak anwar sehubungan itu pasukan dan jaringan Anwar akan meletupkan isu panas dan menyengat bagi mengalih tumpuan rakyat... tunggu sahaja lah yang akan terjadi dalam masa terdekat ini...

GAMBAR 28 JUN 2008 -
HOTEL QUALITY : HARI SAIFUL LAPORKAN DILIWAT ANWAR IBRAHIM





sumber rujukan : http://warisan2057.blogspot.com/


Apapun kepada rakyat insaflah... Anwar Ibrahim bukan nabi... bukan juga para sahabat Rasulullah... apatah lagi malaikat... Anwar Ibrahim insan biasa... Allah sedang membuka pintu kebenaran satu persatu... saksikanlah... jangan biarkan hati dan minda kita ditutup... Pakatan Rakyat telah diberi peluang dan mereka terbukti GAGAL... tiba masanya kita memilih yang lain...

Rashid
Rahimi Osman

Saiful Bukhari Azlan

BUKTI PEMBOHONGAN ANWAR DAN LAPORAN POLIS MEREKA

LAPORAN POLIS - Gambar ini menunjukkan Rasid sedang memegang salinan laporan polis setelah selesai membuat laporan di Shah Alam hari ini.

NONELaporan POLIS - Rahimi Osman yang mendakwa bahawa dia dipaksa membuat akuan bersumpah Palsu bertujuan membuat fitnah terhadap DS Njib dan Rosmah serta bagi menyokong penafian kes liwat ANWAR IBRAHIM.

Mengulangi kata-kata Rahimi, "bukan semua orang boleh dibeli dengan wang, beliau masih ada harga diri membezakan yang benar dan yang batil". Ini juga yang berlaku pada Rashid, tampil membetulkan kesalahan lalu.

Sila klik pada setiap gambar untuk besarkan imej. lagi satu jangan lupa sebarkan..terlalu banyak detail dan kronologi pembohongan anwar dibongkar.

TERBUKTI ANWAR MELIWAT

SUDAH KANTOI TERTINGAL AIR MANI... PANCUT DALAM TU! itulah akibat asyik memakai KY Jelly hingga melakukan liwat tanpa kondom... dengar citer Anwar menyesal iskh! iskh! iskh! bukan apa... sebab kenikmatan yang dirasai selepas itu sambil makan karipap terbantut...

Wan Azizah turut dah ngamuk sakan... "kenapa tak insaf-insaf dan menyesal selepas Ezam tinggalkan kita? dia sahaja jambu yang jujur - kata azizah"....

adinda Azizah
kan ada tambah azizah cuba rujuk hukum - draf Hudud PAS Kelantan pada Perkara 16 Kanun Jenayah Syariah 11 dan draf Hudud Terengganu pada Perkara 14 Enekmen Kesalahan Jenayah Syariah, di mana menyatakan:

Liwat adalah satu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur

Abang nuar faham-faham lah he he he....


KUALA LUMPUR, 14 Okt — Pakar patologi forensik memberitahu mahkamah bahawa memang ada tanda-tanda wujudnya penetrasi di bahagian dubur saksi utama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim meskipun tiada penemuan klinikal untuk menyokong kejadian itu.

Pakar forensik Hospital Kuala Lumpur Dr Siew Sheue Feng berkata, kekurangan kesan ekoran penggunaan bahan pelincir kemungkinan menyebabkan tgiadanya kesan klinikal penetrasi ke atas Mohd Saiful Bukhari Azlan. (* BUKTI - Anwar Guna KY Jelly yang diberikan Rashid.... he he he)

"En Saiful memberitahu saya apa yang berlaku, dia telah diliwat oleh seorang personaliti berprofil tinggi selama beberapa bulan," kata Dr Siew di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi ini. (*BUKTI - memanglah tak ada kesan sebab dah lama kena... dah tak ada dara katakan he he he kesan koyak dah sembuh he he he...)

Malah menurut Dr Siew, Saiful juga memberitahunya bahawa kondom tidak digunakan ketika hubungan seks luar tabii itu. (*BUKTI - kesan air mani dijumpai he he he habislah anwar... tak boleh tipu dah... polis boleh tukar sampel DNA kes dulu-dulu jadi air mani ka???)

Anwar sedang dalam perbicaraan terhadap dakwaan meliwat Saiful, bekas pembantunya itu, di Unit 11-5-1, Kondomonium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur, antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun 2008.

Perbicaraan disambung semula hari ini, kira-kira seminggu selepas seorang lagi pembantu Anwar, Rahimi Osman, yang juga rakan Saiful, membuat laporan polis mendakwa dia telah dipaksa menandatangan dua akuan bersumpah berkaitan dengan kes liwat Anwar. ( * BUKTI anwar tak jujur, pembohong dan jahat serta peliwat - kalau tak meliwat orang kenapa buat rancangan jahat macam-macam dan tak berani berhadapan secara terbuka di mahkamah??? niguna perlbagai taktik keji untuk tangguh-tangguh... bacul betul)

Rakan Dr Siew, Dr Khairul Nizam Hassan yang turut memeriksa Saiful memberitahu mahkamah bahawa tiada penemuan klinikal penetrasi pada dubur saksi utama itu.

Bagaimanapun sebagaimana dikatakan oleh Dr Siew, Dr Khairul memberitahu bahawa penetrasi juga boleh wujud tanpa tanda kecederaan.

Dr Khairul yang mendapatkan sampel-sampel daripada Saiful menambah, beliau menemui kesan air mani pada kapas kesat B5, B7, B8, B9, ( *BUKTI TERHEBAT - HABIS LAH KAU KALI INI ANWAR ...) tetapi tiada kesan didapati pada kapas kesat yang lain.

Sumber Bernama

Alamak! *%@# macam mana? mau lari ke kedutaan turki lagi ka...?

Style sapa aku mau ikut??? pening-pening... apapun lari dulu... lariiiii.....

Thaksin Shinawat - lari dari thailand dan sabotaj negara thailand dari luar bekerjasama dengan musuh...

Pervez Musharraf - lari dari pakistan dan bersekongkol jadi pengkhianat demi dapatkan sokongan kuasa asing agar kembali berkuasa...

Anwar Ibrahim - kena mesyuarat kat tropicana dulu dengar nasihat dari jambu-jambu dulu he he he... kalau bawak jambu-jambu sekali boleh bancuhkan kopi masa lari he he he...

BERSAMA KITA TUNGGU KESUHAN EPISOD DRAMA SANDIWARA ANWAR IBRAHIM YANG SUDAH SEMAKIN SAMPAI KE PENGHUJUNGNYA...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.