Thursday, September 18, 2014

PRK DUN PENGKALAN KUBOR : PAKAI SERBAN BERJANGGUT KONON ALIM PEJUANG ISLAM TAPI TABUR FITNAH MENIPU DAN BERBOHONG

Apa punya manusia berperangai sebegini kerana nak sangat menang pilihanraya kecil sampai sanggup menabur fitnah, menipu dan berbohong... 

kalau menang sekalipun mana keberkatannya? darjat apa yang diperolehi di sisi Allah kelak? tak guna nampak alim berserban berjanggut mengaku pejuang islam tapi buat dosa berjela-jela...  berjuang ni kerana Islam dan Allah atau kerana mahu menang dan beroleh sanjungan makhluk... atau nak buktikan pada golongan munafikun Anwar dan kafir harbi DAP???

Islam sebenar tak menghalalkan cara demi matlamat... yang haram tetap haram... yang batil tetap batil... PAS wajib pulang ke pangkal jalan dan bertaubat seperti kata mendiang Karpal Singh kepada Anwar Berahim dahulu....


Berat benar tuduhan yang dibuat oleh ADUN PAS Meranti yang juga merupakan salah seorang Exco Kelantan dan Ketua Penerangan PAS Kelantan, Mohd Nasaruddin Daud ketika berceramah di UPU Simpangan, Ahad lepas.
Mohd Nasaruddin menyatakan:

“Lebih malang tuan-tuan, gas di perairan Kelantan patut didaratkan di Pantai Senok, kita dah sedia dah tempat, kita reserve untuk pendaratan gas di Pantai Senok, dia (Kerajaan Malaysia) buat perjanjian dengan Thailand, dia bawak pergi ke Pantai Cenok di Songkhla. Cenok ini tempat orang Melayu jugak, tempat orang Islam jugak. 
Bawa naik ke Cenok, bayar royalti kepada Kerajaan Siam, Kerajaan Thailand yang membunuh orang Islam di Takbai, sebelah situ. Ini zalim, kita tidak boleh sokong kezaliman..."

1 comment:

Johan said...

Menghasut dan memfitnah adalah kebebasan ysng dituntut oleh iblis. Iblis minta PAS, PKR DAP serta Ambiga untuk bantu menghapuskan akta ini. Akta ini sangat zalim dan menginsya dirinya.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.