Tuesday, June 17, 2014

ANWAR AZIZAH DAN NURUL IZZAH DAPAT GAJI 100 RIBU SEBULAN DENGAN BERBOHONG KEPADA RAKYAT

RM 100,000.00 memang banyak sekali sebab kalau kita warga marhaen ini nak kumpul duit sebanyak itu akan ambil masa berpuluh tahun dengan bekerja keras buat OT dan kerja sampingan lain. 

Namun ada satu keluarga ni yang bergaji sebulan RM 100,000.00 dengan kerjanya menipu, berbohong dan membuat fitnah demi memperkudakan rakyat agar menyokong mereka untuk merampas kuasa.

Bergerak ke mana-mana naik kereta MAHAL mercedes, BMW... pegi jauh-jauh naik JET peribadi... kempen pilihanraya naik BAS MEWAH... tidur outstation HOTEL 5 bintang... makan pastinya sedap-sedap dan mahal... HIDUP MEWAH duitnya MELIMPAH ruah.... 

Kita yang di bawah ni... percaya sahaja BULAT-BULAT perjuangan konon demi rakyat... untuk rakyat... kepada rakyat... pada hal mereka BERMEWAH-MEWAH hasil pembohongan berterusan yang merosakkan minda rakyat dan menggugat negara.... 

YANG MERANA KITA... hudup kita warga MARHAEN tetap sama sahaja macam dulu... mereka semakin kaya dan raya... dengan hanya mencari IDEA untuk menipu, berbohong dan membuat fitnah... masih mahu diri anda DIPERKUDAKAN???? cukup-cukup sudahhhhhh....!!!!!


http://theunspinners.blogspot.com/2014/06/bbc-buktikan-rm100000-duit-rakyat.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.