Wednesday, June 25, 2014

2014 CATAT PENJUALAN TERTINGGI TOPI KESELAMATAN DAN HELMET KERANA FAKTOR PEMILIHAN PKR

PEMIMPIN PKR meminta ahli supaya hadir memakai HELMET atau TOPI KESELAMATAN selepas ramai sudah pecah kepala, luka dan cedera semasa mengundi dalam pemilihan PKR 2014 ini. Keadaan laris penjualan topi keselamatan dan helmet sekarang dipercayai akan meningkat lagi selepas promosi BERPAKEJ dan cabutan bertuah menerusi pembelian topi keselamatan dan helmet pemenang cabutan bertuah akan mendapat pakej bercuti berdua dengan ANUwar berahim.
Bercakap kepada pemberita semasa majlis perasmian kempen memakai HELMET atau TOPI KESELAMATAN wakil pemimpin ANUgerah tuhan PKR berkata ini membuktikan kesungguhan dan semangat ahli untuk memilih dengan terlus bebas dan bermaruah... walaupun merbahaya, berlaku kecederaan hingga pecah kepala berdarah ahli PKR tetap mahu hadir mengundi itu roh pejuang yang kita mahukan.... 

Sambil menunjukkan tanda BAGUSSS!!! 1,000 topi keselamatan di edarkan percuma kepada ahli yang bakal mengundi... tambah beliau selepas ini ahli tidak perlu risau dan bimbang terus sahaja hadir mengundi setakat kes normal dan biasa macam balingan botol air mineral, batu, kerusi malah meja sekalipun insya Allah SELAMAT!!!
.
.


Nurul Izzah aka JANDA GETAH memakaikan helmet kepada penyokong beliau dengan pesanan " Jangan buka ya.... sampai sana undi saya lepas tu sampai rumah baru boleh buka tauuu!"




JANGAN SAMPAI KEPALA ANDA PECAH SEMASA MESYUARAT PEMILIHAN PKR 2014 MACAM DI BAWAH TAUUU.... PAKAI TOPI KESELAMATAN ATAU HELMET YA!!!!
.
PECAH KEPALA 1
image
 .
PECAH KEPALA2

.
PECAH KEPALA3
  .
PECAH KEPALA 4

PKR Kota Raja ganas

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.