Monday, May 26, 2014

KENAPA SELURUH PENGUNDI PRK PARLIMEN TELUK INTAN TERMASUK PENYOKONG PEMBANGKANG WAJIB TOLAK DYANA SOFYA

Kepada pengundi Parlimen Teluk Intan tidak kira Ahli PAS, PKR atau UMNO dan juga Kaum Cina dan Melayu seluruhnya mudah saja jangan sesekali kita mengundi Dyana Sofya calon parti DAP ini kerana apa... BACA LAH....

1. KEPADA AHLI PAS : Dyana Sofya terangan menolak hudud dengan berpegang kepada prinsip kafir Harbi DAP malah bersedia mengundi menolak HUDUD jika menjadi ahli parlimen. Apakah ahli PAS Teluk Intan mahu bersekongkol dan bersyubahat dengan gerakan yang mahu menumpaskan usaha mendaulahkan ISLAMIAH di Malaysia??? Jangan SOKONG atau UNDI Dyana Sofaya.




2, KEPADA KAUM CINA : Dyana Sofya merupakan ahli PERKASA dan aktif bergiat sebelum ini dalam program dan aktiviti PERKASA bersama IBU beliau. Apakah bangsa cina mahu mengundi DYANA SOFYA yang menipu dan berbohong serta bermuka-muka berjuang untuk kaum cina padahal sebelum ini menghentam kaum cina menerusi PERKASA. Boleh percayakah kaum cina pada Dyana Sofya??? Undi kaum cina sendiri lagi baik dengan menyokong serta memberikan undi pada Mah Siew Kong... confirm orang cina yang faham kehendak anda....



In its statement of claim, NFCorp and its chairman Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail said the suit concerned Nurul Izzah’s statement on March 7, 2012 in relation to the purchase of eight properties. — Picture by Choo Choy May
 4. KEPADA AHLI PKR : Dyana Sofya diakui sendiri oleh Nurul Izzah antaranya seorang yang incompetent, not smart, apple polisher dan beauty with no brain... membuktikan memilih Dyana Sofya umpama anda menempah bala kerana memilih pemimpin yang tiada kemampuan dan bakat langsung... teluk intan bakal hancur jahanam... malah kebajikan anda alamat hancur lebur... itu pandangan orang yang kenal Dyana Sofya... mahu terus sokong dan undi juga ke??? TOLAK Dyana Sofya!!!

3. KEPADA SEMUA PENGUNDI TELUK INTAN : Dyana Sofya terbukti pembohong dan sering menipu sepanjang kempen PRK Teluk Intan malah perkara yang dibohongi adalah berkaitan fakta diri beliau... apakah ini ciri pemimpin yang anda mahu untuk membela nasib anda di Teluk Intan... Dyana Sofya juga tidak ada ciri kepimpinan langsung dengan sepanjang kempen dia dibayangi pimpinan DAP untuk bercakap, berhujah dan tanpil menjawab soalan... Beliau juga tiada pengalaman mentadbir dan mengurus... Apakah pengundi Teluk Intan maju meletakkan nasib anda dengan sesuatu yang meragui dengan memilih Dyana Sofya??? Bandingkan Dyana dengan Mah Siew Kong... teramat jauh pengalaman, jasa dan karektor pemimpin yang ada pada Mah Siew Kong jika dibandingkan dengan Dyana Sofya... Memilik Mah Siew Kong bermakna anda memilih pemimpin sejati yang banyak berjasa pada Teluk Intan... JOM Undi Mah Siew Kong!!!!


 DYANA SOFYA PENIPU!!!!


MIC ASYIK DIRAMPAS PEMIMPIN DAP UNTUK MENGAWAL UCAPAN DYANA SOFYA BUKTI DIA BONEKA!!!



DYANA MENIPU DIA PEGUAM PADAHAL BUDAK PEJABAT SAHAJA!!!



DYANA SOFYA TIADA TOKOH PEMIMPIN... TERGAGAP-GAGAP BERCAKAP, NAK BERHUJAH DAN JAWAB SOALAN PUN TAK MAMPU MACAM MANA NAK JAGA TELUK INTAN???





NURUL IZZAH SENDIRI TAHU SIAPA DYANA SOFYA... HAMPEH!!!!


Bila ditanya mengenai DYANA, Izzah hanya memberikan beberapa pointers:-
- incompetent
- not smart
- apple polisher
- kalau dalam PKR…dia nasib baik kalau boleh naik jadi tea lady
- kit siang’ protege
- a person with UMNO-DNA
- beauty with no brain




KESIMPULAN... SAMA-SAMALAH KITA DARI PKR & PAS, KAUM CINA DAN MELAYU SERTA SELURUH PENGUNDI TELUK INTAN... 

JOM TOLAK DAN JANGAN UNDI DYANA SOFYA... 
JANGAN BAWA BALA KE TELUK INTAN

1 comment:

Anonymous said...

mak pak dia kurang ajar dia didikan agama tu....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.