Thursday, February 20, 2014

BAGUSLAH PARYA CELAKA NI LETAK JAWATAN DARI TERUS JADI TIMBALAN MENTERI BODOH





Sangat tepat dan benar sekali apabila ramai sahabat mempertikai kenapa Najib melantik keling parya lahanat ni Waytha Moorthy dilantik sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri pada 6 Jun 2013. Apa pemberat dan justifikasi bagi jawatan tu pada parya yang dah menghuru harakan negara dan mencetuskan sentimen perkauman hingga kerajaan BN pada PRU12 lalu mula bergoyang kerana ditanamkan sentimen kebencian dari kaum india yang merebak kepada kaum cina.

PUNAHSIHAT lahanat mana yang menasihati PM untuk melantik lahabau ni... dan terbukti parya ni tak buat kerja pun... GAGAL GAGAL dan GAGAL... apa yang berjaya dia buat... adalah nak ambil kesempatan BUAT DUIT UNTUK DIRI SENDIRI antaranya adalah permohonan tidak masuk akal Waytha untuk meminta 50 orang pegawai di pejabatnya dengan peruntukan sebanyak RM4 bilion... pundek kau keling!

Najib pun satu tak boleh bezakan ke mana penasihat, punah sihat dan punai sihat... nak terima idea pun fikir la sedalamnya bukan main terima je... 

Kalau tak sedar juga tak taulah NAJIB... Kalau kau teruskanlah rentak macam ni sejak tamat PRU13 lalu... dengan gaya lembab, slow, keputusan bodoh dan tak agresif...  tak lama dah sekejap je lagi UMNO dan BN bakal jadi pembangkang di Malaysia...

Jangan ingat jawatan sebagai presiden UMNO tu hak milik mutlak anda sahaja NAJIB... nak jadi macam time PAKtidoLAH ke???

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.