Saturday, November 30, 2013

TAHNIAH PEMIMPIN PAKATAN SELANGOR MAKIN KAYA NAIK GAJI RAKYAT SELANGOR JUGA YANG MERANA


Seronok bila bersembang dengan penjilat dan mengikut tegar Pakatan Rakyat yang bermati-matian mempertahankan kenaikan gaji yang melambung-lambung oleh kerajaan selangor kononnya Selangor Negeri KAYA, exco bekerja keras, Pakatan rakyat pandai cari duit so tak ada masalah nak naik gaji, duit lebihan ada berbilion kononnya apa salah naik gaji dan Sarawak boleh naik kenapa selangor tak boleh???

Tiada masalah rasanya jika kenaikan itu tidak melampau sehingga ada yang lebih 300% dan benar-benar terbukti pemimpin pakatan berjaya menyelesaikan kebanyakan isu-isu di besar Selangor dengan jayanya... 



Sebaliknya gaji naik melantun-lantun tapi masih tetap ada banyak isu tidak selesai dan menyusahkan rakyat. Lebihan duit yang wujud sekarang pun bukan dijana dari kebijaksanaan kerajaan sebaliknya duit terkumpul hasil potongan perbelanjaan wajar sedia ada... jangan hairan jika jalan negeri berlubang-lubang dan mutu servis makin macam haram di selangor. 


Apa rakyat Selangor tidak sedar mereka sedang di manipulasi secara tidak sedar dengan kempen dan iklan-iklan konon Selangor lebih baik, lebih bagus dan efisyen di bawah Pakatan Rakyat walhal perkara sebaliknya berlaku...  Isu skandal pasir, isu bekalan air, isu pengangkutan sampah, isu perumahan, isu projek direct nego, kronisme, nepotisme dan macam-macam lagi masih berlaku... rakyat selangor perlu peka dan jangan mudah disogok dan menerima sahaja dakyah dan propaganda Pakatan Rakyat... senang cerita jangan mudah ditipu lah...


DULU KERAJAAN PUSAT CADANG NAK NAIKKAN GAJI MP DAN PEMIMPIN PUSAT WAHHHH!!!! ANJING PAKATAN MENYALAK-NYALAK MENENTANG... SEKARANG SELANGOR NAIK GAJI GILA-GILA TAK LOGIK SAMPAI 300% BOLEH PULA... APA PUNYA BANGSAT DRAMA PAKATAN RAKYAT NI????

KONON UNTUK RAKYAT... KHHAIIKKHH TUIHH!!! KATALAH TERUS TERANG UNTUK PERUT KORANG DALAM PAKATAN DULU....


WAJARKAH PEMIMPIN NAIK GAJI MELANTUN-LANTUN TAPI RAKYAT HIDUP KEKAL SEPERTI BIASA???

APA PERUBAHAN HEBAT YANG RAKYAT SELANGOR DAPAT SELAMA  MEREKA INI MEMERINTAH ??? 





NAIK HINGGA 300% APA CERITA???



 GAJI DIA DALAM 100K SEBULAN TU... RAKYAT MARHAEN DAPAT NAIK GAJI JUGA KE ???
 

PEH!!! PERDANA MENTERI MALAYSIA KALAH DENGAN GAJI MB TU




GAJI PEMIMPIN KERAJAAN SELANGOR LAGI MAHAL DARI PEMIMPIN KERAJAAN MALAYSIA

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.