Wednesday, May 4, 2011

LIM GUAN ENG KETUA MENTERI PALING BIJAKSANA

Salam Perjuangan,
Salam 1Melayu 1Bumi,

Betul, tepat & mantap... memang Lim Guan Eng hebat! baru beberapa tahun ambil alih Pulau Pinang segalanya berubah sekelip mata... warga Pulau Pinang terutama Melayu pasti merasai perubahan ini...

Sekejap saja DAP & Pakatan telah berjaya melaksanakan dasar "sisih" & "pinggir" kepada Melayu Penang menggunakan master plan PAP Singapore... kerajaan BN walau lama dah memerintah tak mampu nak pinggirkan Cina secara licik dan terancang... biasalah Melayu hati lembut... hati basah... & paling BEST sekali... Melayu BUTA HATI!


Tapi jgn bimbang DAP, Kaum Cina Bangsat & Kafir Harbi merancang... tapi ingatlah ALLAH jualah yg Maha Perancang dan perancangan Allah itu pasti terlaksana...

Sebuah kapal terbang nak jatuh.... Ada 5 orang kat dalam tu, tapi cuma ada 4 payung terjun.

Penumpang pertama berkata, "Aku Shafee Sali, Harimau Malaya perlukan aku, tak patut aku mati kerana perjuangan masih panjang." Dia capai payung terjun dan meloncat keluar.
Penumpang kedua, Rosmah Mansur berkata, "Saya isteri DS Najib Razak, isteri Perdana Menteri. Saya mempunyai banyak idea untuk pembangunan generasi negara kita". Dia pun ambil payung terjun dan melompat keluar.
Tiba-tiba datang penumpang ketiga memotong line, LIM GUAN ENG , "Saya Ketua Menteri P.Pinang dan saya memerintah ALA Khalifah UMAR dan saya Ketua Menteri Paling Bijak." dia capai satu dan meloncat keluar. - Biasalah sikap cina pentingkan diri dan opurtunis
Penumpang keempat, Mufti PERAK, berkata kat penumpang kelima, budak sekolah umur 10 tahun, "Aku dah tua, esok lusa mungkin aku mati, aku berikan payung terjun terakhir ni kepada kamu". - Biasalah menggambarkan jati diri melayu...
Budak tu jawab "Tak per tuan MUFTI, masih ada satu lagi payung terjun. Ketua Menteri paling bijak dah ambil beg sekolah saya."
Teruskan Perjuangan... Kepada Allah Berserah

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.