Tuesday, May 10, 2011

HADIAH SOKONG PKR & PAKATAN TAWAN SELANGOR : HABIS SATU KAMPUNG KERANDANG KENA LIWAT

Selama berpuluh tahun Kampung Kerandang wujud sekalipun di atas tanah TOL secara aman damai dan tidak tergugat langsung di bawah pemerintahan kerajaan BN. Ketika Selangor ditadbir oleh UMNO-BN, Kampung Kerandang terselamat daripada dirobohkan walaupun hanya berstatus TOL.

Tapi mereka manusia yg tidak tahu bersyukur, mengenang budi dan bersabar. Mereka benci BN hinggakan balai raya Kg Kerandang dijadikan Markas PKR satu kampung bersatu demi runtuhkan kerajaan BN dan naikkan kerajaan Pakatan Rakyat
1,500 ekar. BUKTI DISINI

Kemenangan PKR yang kemudian menguasai pentadbiran Selangor pula dianggap sebagai satu rahmat yang membolehkan Kampung Kerandang kononnya akan diberikan geran, apatah lagi cakap berdegar-degar para pemimpin PKR yang mengutuk kerajaan terdahulu kerana tidak memberikan geran kepada kampung berkenaan.



HARI INI... PAGI INI... SAAT DAN KETIKA INI... Kampung Kerandang, Sungai Tegi hanya tinggal nama. Sebabnya, kampung berkenaan akan dibersihkan dan segala prasarana di kampung tersebut akan dimusnahkan oleh jentera-jentera yang dibawa oleh Kerajaan Pakatan Rakyat & PKR yg menguasai Kerajaan Selangor yang dahulu merekka song dan naikkan.

Pagi ini juga, Dewan Orang Ramai Kampung Kerandang yang menjadi MARKAS UTAMA PKR sewaktu Pilihanraya Kecil Hulu Selangor, bertukar wajah menjadi kubu 300 orang penduduk Kampung Kerandang yang cuba mempertahankan kampung mereka daripada dimusnahkan oleh kerajaan Khalid Gagap!!!

Namun penduduk kampung yang lebih mempercayai Bapak Anwar Bin Ibrahim aka BABI , hinggakan satu kampung rasa BERSYUKUR SEBAB PAKATAN RAKYAT MENANG...

TAHNIAH! Hasilnya, mereka kehilangan kampung dan rumah... sama seperti PENDUDUK KAMPUNG BUAH PALA yang hanya mampu mengenang perkampungan mereka di dalam ingatan dan blog di Internet!!!

Cuba anda baca apa yang berlaku di Kampung Kerandang yang menaikkan bendera PKR pada Pilihanraya Kecil Hulu Selangor tahun lepas dan janji-janji manis para pemimpin PKR kepada penduduk kampung sambil mengutuk pentadbiran Khir Toyo walaupun yang membatalkan TOL tanah di kampung tersebut adalah pentadbiran Khalid Ibrahim! (BACA DI SINI)

Masa UMNO perintah, bukan main lagi... UMNO kejam, UMNO zalim, UMNO tidak berhati perut, UMNO itu, UMNO ini... LIHAT SEKARANG SIAPA YANG LEBIH ZALIM???


Sekarang PKR-DAP alias Pakatan Rakyat yang perintah selangor, maka rasailah nikmat belas kasihan dan Pembelaan daripada Pakatan Rakyat Selangor yang diketuai oleh Teresa Kok dan Elizabeth Wong!!!!

Nasib yang sama akan terus menimpa perkampungan TOL Melayu di seluruh Selangor yang sebelum ini menjadi penganut setia Pakatan Rakyat!!! Disebalik tindakan zalim ini masyarakat harus sedar bahawa usaha penempatan semula mengikut kaum sedang giat dijalankan bagi mengimbang undi Melayu. orang putih kata'Divide an rule.'... Inilah agenda tersirat dari tindakan Parti RACIS Laknatullah.. DAPigs... Lihat sahaja Singapore... melayu dikelompokkan penempatan mereka hanya di satu kawasan... kalau melayu bersatu tak sonong kerajaan cina pun satu kawasan shj yg mereka (cina) akan kalah namun kerajaan cina akan terus berkuasa...

SOKONGAN DIBALAS DENGAN KEJADIAN LIWAT SEKAMPUNG
SUSU DIBALAS TUBA...

Sedarlah semua sebelum terlambat... Pakatan TIPU Rakyat harus dihentikan

Teruskan Perjuangan

3 comments:

Anonymous said...

Padan muka penduduk Kg Kerandang. Biar sampai tinggal seluar dalam aje Kerajaan PR kerjakan.

KG. PISANG said...

Bukan padan muka... kita kena simpati... inilah wajah sebenar Pakatan Rakyat... tengok di P.Pinang, Perak, selangor & Kedah... byk contoh dah jadi...

moga semua insaflah selepas ini... tak semua pembaharuan itu bawa kebaikan... dalam kes ni ubah kerajaan... jadi lebih malang lagi!

Anonymous said...

Salam buat saudara dan pengjenguk blok tuan.

Kadang-kadang kita mudah membuat penafsiran yang berbeda-beda apakala pendapat kita tak sehaluan hinggakan kita sanggup mengorbankan masa depan dengan merobah pimpinan yang sedia ada.

Janji bangsa lain tak sama dengan janji bangsa sendiri. Semoga kita berhati-hati di lain hari.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.