Thursday, September 3, 2009

ANWAR LIWAT PERGUNA UNDANG-UNDANG : SEBUTAN SEMULA KES TUNDA LAGI - 3 NOVEMBER

Salam Perjuangan
.
Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini menetapkan 3 Nov ini untuk sebutan semula kes melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dituduh meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan pada Jun tahun lepas. (baca di sini)
.
Inilah kebijaksanaan putar alam dan pembelit... Anwar & peguamnya terus menggunakan ruang & kelemahan undang-undang untuk terus menerus menangguhkan perbicaraan ANWAR LIWAT... kalau tak silap dah kali ke 20 agaknya ditangguhkan... dengan taktik peguam anwar mohon itu ini... tak puas hati buat rayuan pula... & setiap tindakan itu memerlukans ebutan pada tarikh berbeza... so tertangguh dan terus tertangguh... Anwar terut membelit - so mana hak Saiful Bukhari? kalau tak salah kenapa takut berdepan di mahkamah sebaliknya guna taktik licik macam ini? Dah lah bersumpah atas nama Allah pun takut... kepada pembaca fikirlah sendiri? mahu terus percaya kepada permainan licik Anwar Al Juburi ini?
.
Memetik luahan seorang sahabat Saiful di Facebook "Mungkin selepas ini dia akan minta gugurkan juga hakim dan bangunan mahkamah itu" . Seorang lagi; "Anwar nak gugurkan hakim serta pendakwaraya. Nak senang, Anwar lantik diri dia sendiri aje jadi pendakwaraya dan hakim. Tapi Anwar boleh buat macam tu kat tanjung rambutan."
.
Setiap permohonan akan memakan masa dan helah seperti ini hanya dibuat bagi melambatkan perbicaraan, boleh rujuk artikel yang ditulis oleh Tun Dr Mahathir, disini..
.
Memetik kenyataan Siful Bukhari (Rujuk Di sini) :-
.
"Inilah 'hasil' helah atau dolak-dalih tertuduh, beliau buat pelbagai permohonan untuk melewatkan perbicaraan. Mahkamah pula perlu mendengar setiap permohonannya. Setelah keputusan permohanan dibuat, salah satu pihak pasti tidak akan berpuas hati dan membuat rayuan. Rayuan pula akan memakan masa. Tidak puas hati lagi, ke Mahkamah Persekutuan pula. Proses diulang untuk permohanan-permohonanya yang lain."
.
"Kesimpulannya, matlamat beliau melakukan semua ini hanya untuk melunturkan semangat saya dan berharap saya akan mengalah. Dalam pada masa yang sama, beliau tidak berputus asa mengarahkan orang2nya mencari saya, untuk apa? Wallahualam..Maaf Datuk Seri, Saya TIDAK akan menyerah kalah! Pantang Berundur Sebelum Ajal!Saya tidak bergantung pada mahkluk, saya bergantung pada Allah swt.. Walaupun perit menahan sabar, namun saya tetap akan terus bersabar, berdoa dan berserah pada Allah swt, kerana saya yakin, pasti ada hikmah disebaliknya. "
.

Inilah wajah sebenar pemimpin Pakatan Rakyat... Kalau ketua pemimpin dah macam ni setakat anak buah bogel, bersekedudukan dengan suami org, skandal seks, ada perempuan simpanan dan macam-macam lagi tentu tak mengapa... betul tak? masih boleh jadi Y.B tak tahu malu... kalau tersebar keburukan dia wah! macam-macam alasan siap keluar fatwa lagi dan paling best salahkan Barisan & UMNO...

Rakyat sekalian, Rakan-Rakan & Pembaca saksikan lakonan POLITIKUS yg menerima anugerah politikus "sesumpah" & anugerah lidah "bercabang" beraksi dalam sebuah FILEM "PANJANG" paling popular masa kini "ANWAR LIWAT KE TAK LIWAT" - pastikan anda teruskan menonton kerana ANWAR AKAN MEMBERIKAN ANDA KLIMAKS PALING BEST lagi mendebarkan di akhir drama ini...

Teruskan Perjuangan...

.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.